نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۱

کامیک کان 2016: تریلر جدید فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them منتشر شد

جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها (Fantastic Beasts and Where to Find Them)، فیلم فرعی سری Harry Potter است که بر اساس داستانی با همین نام نوشته جی.کی.رولینگ ساخته می‌شود. حال تریلر جدیدی از این فیلم در جریان کامیک کان 2016 پخش شده است.

سری فیلم‌های هری پاتر (Harry Potter) جزو محبوب‌ترین آثار سینمایی هستند که بر اساس کتاب‌هایی با همین نام نوشته جی.کی.رولینگ و در مجموع ۸ قسمت ساخته و اکران شدند که آخرین آن‌ها هری پاتر و قدیس‌های مرگ-قسمت ۲ (Harry Potter and the Deathly Hallows-Part 2) بود. با این حال کمپانی برادران وارنر پس از اتمام این سری، سراغ ساخت فیلم بر اساس یکی دیگر از نوشته‌های جی‌.کی.رولینگ یعنی جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها رفت که به نوعی یک مجموعه فرعی از سری هری پاتر است. این کمپانی قرار است یک سه‌گانه بر اساس این مجموعه بسازد که قسمت اول آن امسال اکران خواهد شد.

داستان Fantastic Beasts and Where to Find Them در مورد یک محقق انگلیسی به نام نیوت اسکمندر (با بازی ادی ردمین) است که برای تحقیق در زمینه موجودات افسانه‌ای به آمریکا سفر می‌کند. اسکمندر یک کیف جادویی دارد که پر از موجودات افسانه‌ای و جادویی است. ولی دردسر‌های این محقق از جایی شروع می‌شود که یکی از این موجودات از کیف فرار کرده  و وارد شهر می‌شود. در جریان نمایشگاه کامیک‌کان 2016، تریلر جدیدی از این فیلم منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

|

بدون شک می‌توان گفت که این فیلم برای طرفداران هری پاتر بسیار جالب خواهد بود؛ چرا که حس و حال آن کاملا مشابه با دنیای جادویی هری پاتر است و این مسئله در تریلر هم به وضوح دیده می‌شود. همچنین در جریان نمایشگاه کامیک کان، شخص ادی ردمین تعداد ۶ هزار عدد چوب‌دستی را که به شکل چوب‌دستی‌های جادویی فیلم بود، بین حاضرین پخش کرد. این فیلم توسط دیوید یتس کارگردانی می‌شود که سِمَت مشابهی را در آخرین فیلم هری پاتر نیز عهده‌دار بود. همچنین از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به کالین فارل، ران پیرلمن، جان وُیت و کاترین واترسون اشاره کرد.

قسمت اول Fantastic Beasts and Where to Find Them در تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۸ آبان) اکران خواهد شد و دو قسمت بعدی این سه‌گانه هم برای اکران در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده‌اند.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده