// یکشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

ویدیوی گیم پلی ۱۰ دقیقه ای از بازی Sniper Elite 4 [گیمزکام 2016]

در ویدیوی ۱۰ دقیقه‌ای منتشر شده از نسخه آلفا بازی Sniper Elite 4، ویژگی‌هایی از تیراندازی توسط شخصیت اصلی داستان و همچنین Kill Cam های مختلف بازی به نمایش گذاشته شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

سایت گیم اسپات ویدیویی ۱۰ دقیقه از گیم‌پلی Sniper Elite 4 مربوط به نسخه آلفا این بازی اول شخص تیراندازی را منتشر کرده است. در این ویدیو در کنار نمایش مخفی‌کاری کارل فربورن، شخصیت اصلی داستان، تمرکز بسیاری بر روی نمایش تصاویر کیل‌کم‌، ناشی از برخورد بی رحمانه گلوله‌ها شده است. البته این نخستین بار نیست که استودیوی ربلیون ویدیوی گیم‌پلی طولانی از بازی را پخش می‌کند. این استودیو در جریان نمایشگاه E3 2016 نیز با دعوت از وبسایت یوروگیمر اقدام به نمایش ۱۵ دقیقه از نسخه قبل از آلفا بازی دقیقا در مرحله‌ای که اکنون ویدیوی آلفا آن منتشر شده، کرده بود.

گیم‌پلی نمایش داده شده تمرکز زیادی برروی تصاویر کیل‌کم (KillCam)، برخوردهای مخوف وبی‌رحمانه تیرها با نازی‌ها و فرو رفتن گلوله در زره و بدن آنها دارد،. KillCam به تصاویری از مرگ شخصیت‌ها گفته می‌شود که با نمای آرام از مقتول پخش می‌‌شود. این ویدیوی گیم‌پلی از نسخه پلی‌استیشن 4 بازی گرفته شده است.

داستان Sniper Elite 4 دقیقا از پایان شماره سوم آغاز می‌شود. زمانی که بازیکنان در ایتالیایی ویران در جنگ جهانی دوم (۱۹۴۳) به همراه مامور کارل فربورن در کنار مقاومت ایتالیایی‌ها و متفقین اروپایی برای آزادی کشور از چنگ رهبران فاشیست مبارزه می‌کنند. Sniper Elite 4 بعد از تاخیر چندماه، اکنون جهت عرضه در تاریخ ۲۵ بهمن سال ۱۳۹۵ (۱۴ فوریه ۲۰۱۷) برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 برنامه ریزی شده است.

|


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده