// شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۲

تماشا کنید: ۱۵ دقیقه گیم پلی بازی Sniper Elite 4 در نمایشگاه E3 2016

استودیوی ربلیون با حضور در نمایشگاه E3 2016، ویدیویی ۱۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Sniper Elite 4 را به اشتراک گذاشته است. در این ویدیو ویژگی‌های مختلف بازی از جمله کیل‌کم‌ها به نمایش در آمده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در ماه فروردین استودیو ربلیون با انتشار تریلری زیبا از Sniper Elite 4، تازه‌ترین شماره از مجموعه اسنایپر الیت را برای عرضه در اواخر سال ۲۰۱۶ معرفی کرد. بازی جدید روایت‌گر داستان پس از Sniper Elite 3 است، زمانی که بازیکنان در ایتالیایی ویران شده در جنگ جهانی دوم (۱۹۴۳) به همراه مامور کارل فربورن در کنار مقاومت ایتالیایی‌ها و متفقین اروپایی برای آزادی کشور از چنگ رهبران فاشیست مبارزه می‌کنند.

این کمپانی انگلستانی در ادامه با انتشار ویدیوی پیش از آلفا Sniper Elite 4 از ویژگی‌های جدید مبارزه، مانند کیل‌کم‌های جدید رونمایی کرد که در آن شاهد برخورد بی‌رحمانه تیرها با اشیاء و فرو رفتن ترکش در بدن دشمنان بودیم. علاوه بر این، توسعه‌دهندگان همانطور که در ویدیو ۱۵ دقیقه‌ای نیز مشخص است از حالت کیل‌کم جدیدی مانند بازی Mortal Kombat X رونمایی کردند که برروی مبارزات تن ‌به تن تمرکز دارد. KillCam به تصاویری از مرگ بازیکنان یا دشمنان گفته می‌شود که با پرسپکتیوی از قاتل یا تیر رها شده نمایش داده می‌شود.

اکنون استودیوی ربلیون با همراهی وب‌سایت گیم‌اسپات ویدیویی ۱۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی نسخه آلفا بازی را منتشر کرده‌اند. در این ویدیو شاهد مخفی شدن کارل فربورن در بین بوته‌ها و استفاده‌ از آیتم‌های مختلف برای پرت کردن حواس دشمنان هستیم. علاوه بر این، کیل‌کم‌های مختلفی نیز در ویدیو به نمایش در آمده است.

به دنبال تاخیر در عرضه Sniper Elite 4، این بازی در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ (۱۴ فوریه ۲۰۱۷) برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. سازندگان پیش از این از علاقه خود به ساخت نسخه واقعیت مجازی از بازی Sniper Elite 4 اشاره کرده بودند.

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه، به صفحه اختصاصی نمایشگاه E3 2016 مراجعه کنید.

منبع؛ GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده