نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

تصویر جدیدی از شخصیت منفی اصلی فیلم Rogue One: A Star Wars Story منتشر شد

شماره جدید مجله امپایر به فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) اختصاص داده شده و در آن تصویر جدیدی از شخصیت منفی اصلی فیلم منتشر شده است.

تصویر جدیدی از فیلم Rogue One: Star Wars Story منتشر شده است که این تصویر نگاه دقیق‌تر و بهتری از شخصیت شرور و منفی آن یعنی دایرکتور کرنیک با بازی بن مندلسون، به ما می‌دهد. تصویر کرنیک، بر روی تصویر روی جلد دوم شماره جدید مجله امپایر نقش بسته است. همانطور که در تصویر قابل مشاهده است، مندلسون شنل سفید این شخصیت را بر تن دارد و در کنار گروهی از بهترین استورم‌ تروپر‌ها موسوم به دث استروپر ایستاده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Rogue One: A Star Wars Story Empire Director Orson Krennic

دایرکتور اورسون کنریک نقش کلیدی در فیلم Rogue One: A Star Wars Story دارد، او دارای نقشه برنامه ستاره مرگ امپراطوری است و تیمی از شورشیان که جین آرسو با بازی فلیسیتی جونز، نیز شامل آن می شود، به دنبال سرقت نقشه این برنامه هستند. علاوه بر جونز و مندلسون، بازیگران دیگری چون مدز میکلسن، دیگو لونا، دانی ین، جیانگ ون، آلن تودیک، ریز احمد و فارست ویتاکر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Rogue One: A Star Wars Story در تاریخ ۲۶ آذر (۱۶ دسامبر) سال جاری اکران خواهد شد و کارگردانی این فیلم بر عهده گرث ادواردز، کارگردان فیلم گودزیلا (Godzilla)، است. لوکاس‌فیلم هفته گذشته دومین تریلر فیلم Rogue One: A Star Wars Story را منتشر کرد. همچنین چندی پیش، لوکاس‌فیلم اولین تصاویر فضاپیمای جدید شورشیان به نام U-Wing را منتشر کرددیزنی و لوکاس‌فیلم به تازگی خلاصه داستان رسمی فیلم Rogue One را منتشر کرده‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده