// شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

جزئیات فراخوان جذب بازیگر برای فصل هفتم سریال Game of Thrones اعلام شد

بنا به گزارش وب‌سایت Watchers on the Wall، شبکه اچ‌بی‌او (HBO) به دنبال جذب چندین بازیگر برای ایفای نقش در فصل هفتم سریال تلویزیونی بازی تاج و تخت (Game of Thrones) است.

چند ماه پیش ششمین فصل از سریال تلویزیونی بازی تاج و تخت از شبکه اچ‌بی‌او پخش شد. از این زمان بود که انتظار طاقت‌فرسای طرفداران برای هفتمین فصل آغاز شد که اعلام تاخیر در پخش این سریال به دلیل دشواری مراحل تولید نمک بر زخم افرادی پاشید که چندین سال به پای تماشای سریال بازی تاج و تخت نشسته‌اند. حال جدیدترین گزارشات منتشر شده، از آغاز روند جذب بازیگران برای ایفای چندین نقش در فصل هفتم این سریال خبر می‌دهند. بخش اعظم فصل هفتم که نسبت به شش فصل گذشته کوتاه‌تر خواهد بود در ایرلند شمالی، ایسلند و اسپانیا فیلم برداری خواهد شد. در این فصل شاهد حمله «دنریس تارگرین» به وستروس، روزهای ابتدایی حکومت «جان اسنو» به عنوان پادشاه شمال، قدرت گرفتن «وایت واکرها» و تکیه زدن «سرسی لنیستر» بر تخت آهنین خواهیم بود. اما در فصل هفتم علاوه بر شخصیت‌های اصلی ذکر شده، چندین شخصیت جدید مشاهده خواهیم کرد. در گزارش وب‌سایت Watchers on the Wall آمده است که شبکه اچ‌بی‌او برای ایفای نقش‌هایی با خصوصیات زیر به دنبال جذب بازیگر است:

game of thrones

  • کشیش: ۶۰ ساله است. او یک کشیش محترم با اعتبار مذهبی و وقار بوده. تیم تولید سریال به دنبال بازیگری سفیدپوست، قادر به صحبت با لهجه انگلیسی فصیح و دارای چهره‌ای مناسب برای این نقش است. ایفاگر این نقش به مدت یک هفته باید در لوکیشن فیلم‌برداری حاضر باشد.

  • جنگجو: بین ۳۵ تا ۴۵ سال سن دارد. این شخصیت مبارزه‌طلبی خشن و ماهر در جنگیدن است. بازیگر این نقش لازم است که در جنگیدن مهارت داشته باشد. شخصیت جنگجو به «مقدار قابل توجهی» دیالوگ دارد. این نقش موقعیتی فوق‌العاده برای یک بازیگر حرفه‌ای توصیف شده است. با استناد به توضیحات ارائه شده می‌توان نتیجه گرفت که این شخصیت یک دوتراکی نخواهد بود، زیرا تیم تولید سریال بازی تاج و تخت برای ایفای این نقش به دنبال یک بازیگر سفیدپوست که با لهجه عادی تکلم می‌کند، هستند. مراحل فیلم‌برداری این شخصیت در ماه اکتبر آغاز می‌شود.

  • نگهبان دروازه: این شخصیت ۲۰ ساله، «با اعتماد به نفس بالا، جذاب و یک شمالی صادق با چهره‌ای زیبا به منظور ایفای نقش در چندین صحنه فوق‌العاده» توصیف شده است. تیم تولید سریال بازی تاج و تخت برای ایفای این نقش بازیگری بذله‌گو، وقت‌شناس و با جذبه را در نظر دارند. فیلم‌برداری این شخصیت در اواسط اکتبر و اواسط نوامبر انجام خواهد شد.

  • نگهبان شهر: این شخصیت ۳۰ سال سن دارد. وی در یکی از گشت‌های شبانه‌اش با فرد مشکوکی روبه‌رو می‌شود. بازیگر این نقش باید به لهجه انگلیسی فصیح تکلم کرده و به مدت یک هفته در اواسط ماه اکتبر در محل فیلم‌برداری حاضر باشد.

  • تاجر: تاجر ۴۰ ساله در عصری پرمشغله وارد یک مسافرخانه می‌شود. این شخصیت مبارز و جنگجو نخواهد بود. ظاهر شخصیت تاجر از نظر ویژگی‌هایی مانند نژاد و قومیت دارای محدودیت نیست. این آزادی در انتخاب بازیگر به این دلیل بوده که شخصیت تاجر اهل «اسوس» یا منطقه‌ای است که تاکنون در سریال به نمایش درنیامده است. فیلم‌برداری این شخصیت در هفته اول نوامبر انجام خواهد شد.

  • لرد جوان: جوانی ۲۰ ساله، قدبلند و خوش‌قیافه است. تیم تولید برای ایفای این نقش به دنبال بازیگری سفیدپوست با لهجه انگلیسی فصیح هستند. زمان تعیین‌شده برای فیلم‌برداری این شخصیت از ۲۰ سپتامبر به مدت یک هفته است.

  • فرمانده دسته‌ای از سربازان: این شخصیت ۲۰ سال سن داشته و تنومند، از لحاظ فیزیکی متناسب و جنگجویی قدر توصیف شده است. در باب ویژگی‌های ظاهری، شبکه اچ‌بی‌او به دنبال بازیگری غیرسفیدپوست با نژاد متعلق خاورمیانه است. از این توصیفات می‌توان استنباط کرد که این شخصیت یک دوتراکی خواهد بود. روند فیلم‌برداری این شخصیت سه هفته به طول می‌انجامد و در اواسط سپتامبر و اواسط نوامبر انجام می‌شود.

نکته حائز اهمیت در مورد شخصیت‌های مذکور، این است که اکثر آن‌ها حضوری کوتاه در سریال تلویزیونی بازی تاج و تخت داشته و در یک یا دو اپیزود ایفای نقش خواهند داشت. 


منبع ScreenRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده