نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

زک اسنایدر تصویر جدیدی از آکوامن در فیلم Justice League منتشر کرد

زک اسنایدر، کارگردان فیلم فیلم لیگ عدالت (Justice League)، تصویر جدیدی از شخصیت آکوامن با بازی جیسون موموآ، را منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

فیلمبرداری فیلم Justice League با حضور زک اسنایدر، کارگردان این فیلم، به همراه بازیگران آن در حال پیگیری است، اسنایدر بتازگی تصویر جدیدی از جیسون موموآ، بازیگر نقش آکوامن را در صفحه شخصی خود در تویتر به اشتراک گذاشته است. در مقایسه با تصویری که پیش از این از آکوامن منتشر شده بود، موموآ لباس کامل آکوامن را بر تن کرده است و گریم بسیار زیاد و سنگینی‌تری را بر روی صورت خود دارد، همچنین به نظر می‌رسد ژاکت و لباس بسیار سنگینی به تن دارد. در تصویری که اسنایدر به اشتراک گذاشته است، نگاه بهتری از این شخصیت با توجه به اولین تریلر این فیلم که اوایل این ماه در کامیک کان سن دیگو منتشر شد و در آن شخصیت آکوامن حضور داشت و آن را مشاهده کردیم، به ما می‌دهد. البته موموآ در این تصویر با یک گیتار حضور دارد که به نظر نمی‌رسد در فیلم این گیتار را مشاهده کنیم! اسنایدر همچنین در تویت خود به کار روزمره با موموآ اشاره و آن را به «یک ماجراجویی شگفت انگیز» تعبیر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Aquaman Jason Momoa  in Justice League

موموآ در فیلم مستقل آکوامن (Aquaman) نیز بار دیگر در نقش آکوامن حضور خواهد داشت، کارگردانی این فیلم بر عهده جیمز وان، کارگردان فیلم خشن ۷ (Furious 7)، خواهد بود و امبر هرد نیز قرار است در نقش ملکه مرا در این فیلم به ایفای نقش بپردازد. همچنین موموآ و هرد به همراه هنری کویل، گل گدوت، جی.کی. سیمونز، بن افلک، ازرا میلر، امی آدامز و ری فیشر در فیلم Justice League نیز حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Justice League قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده