// جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۹

بدون خرید بسته الحاقی جدید Doom محتویات آن را تجربه کنید

بسته الحاقی جدید بازی Doom به زودی عرضه خواهد شد. حال اید سافت‌ور اعلام کرده که محتویات این DLC را بدون خرید آن هم می‌توان تجربه کرد.

اخیرا اید سافتور و بتسدا اعلام کردند که طی بروزرسانی بزرگ بازی DOOM قابلیت‌های جدیدی برای بخش SnapMap و بخش تک نفره در نظر گرفته شده است. همچنین در ادامه این خبر تیم سازنده تاریخ عرضه اولین بسته الحاقی بخش چند نفره بازی بنام Unto the Evil را اعلام کرد که ۱۵ مرداد عرضه می‌شود. طی این بسته الحاقی یک سری نقشه‌های و ویژگی‌های جدید به بازی اضافه خواهد شد.

طی این بسته الحاقی قابلیتی بنام PlayParty به بازی اضافه خواهد شد. نمونه این ویژگی را قبلا در بازی‌هایی نظیر Warhammer: End Times و Payday 2 نیز دیده‌ایم. بازی‌هایی که به مخاطب اجازه می‌دهند بدون خرید بسته الحاقی به نقشه‌های آن دسترسی داشته باشند.

حال شما اگر در یک پارتی از دوستان خود برای بازی کردن بسته الحاقی Unto the Evil باشید، می‌توانید بدون در اختیار داشتن این بسته الحاقی به بازی کردن نقشه‌های جدید بپردازید. البته شرط دسترسی این است که حداقل یکی از بازیکنان آن پارتی بسته الحاقی را خریداری کرده باشد.

این بهترین خبر برای کسانی است که اهل خرید بسته‌های الحاقی و محتویات بخش چندنفره نیستند ولی دوستانی را دارند که این محتویات را خریداری می‌کنند. همچنین این کار باعث ایجاد یک دلگرمی در بین بازیکنان و تیم می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده