نویسنده: محمد شیرزاده
// جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

بازی Doom امروز یک آپدیت بزرگ دریافت می‌کند

کمپانی بتسدا به تازگی اعلام کرده که آپدیت جدید بازی Doom امروز عرضه خواهد شد و دو حالت جدید به بخش چند نفره بازی اضافه خواهد کرد. بازومجی همراه باشید.

آپدیت بزرگ جدید بازی Doom امروز، ۸ مرداد، عرضه خواهد شد و دو حالت جدید به بخش چند نفره بازی اضافه خواهد کرد و همچنین مقداری محتوای جدید به بخش طراحی مرحله SnapMap اضافه خواهد شد. دو حالت جدید بخش چند نفره بازی Exodus و Sector نام دارند. در مود Exodus باید یک پرچم را بدست آورید و در بخش Sector باید یک منطقه را تصاحب کنید. به گفته بتسدا، هر دو حالت Exodus و Sector را می‌توان روی نقشه‌های موجود و نقشه‌های آینده بازی کرد.

همچنین قرار است امکانات جدیدی به SnapMap اضافه شود. دایره انتخاب اسلحه بخش تک نفره و ۳۰ ماژول با تم جهنم از مواردی هستند که قرار است اضافه شوند. همچنین Mancubus به عنوان یکی از اهریمن‌های قابل بازی در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازیکنان Doom بهانه خوبی برای تجربه قابلیت‌های جدید بخش چند نفره خواهند داشت، چرا که بتسدا این آخر هفته مقدار XP دریافتی را دو برابر خواهد کرد.

هفته آینده اولین DLC بخش چند نفره بازی به نام Unto the Evil در تاریخ ۵ آگوست (۱۵ مرداد) عرضه خواهد شد. در این DLC سه نقشه جدید برای بخش چند نفره در دسترس قرار خواهد گرفت و یک اهریمن قابل بازی به نام the Harvester به بازی اضافه خواهد شد. همچنین سلاح جدیدی به نام EMG Pistol و Kinetic Mine نیز به بازی اضافه خواهند شد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده