نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۸

رئیس مارول از دلیل عدم حضور ناتالی پورتمن در فیلم Thor: Ragnarok می‌گوید

ناتالی پورتمن قرار نیست در نقش جین فاستر، در فیلم Thor: Ragnarok حضور داشته باشد و ثور و هالک را همراهی کند. کوین فایگی رئیس استودیوی مارول از دلیل عدم حضور او در این قسمت می‌گوید. در ادامه با زومجی همراه باشد.

کوین فایگی رئیس استودیوی مارول در مصاحبه با پادکست امپایر فیلم،  توضیح می‌دهد که چرا جین فاستر، اخترفیزیکدان و معشوقه‌ی ثور با بازی ناتالی پورتمن که در دو قسمت قبل فیلم ثور حضور داشت، در قسمت سوم این فیلم حضور ندارد. او در این مورد گفت:

دلایل زیادی در این مورد وجود دارد که برخی از آن‌ها را در فیلم خواهید دید. تنها یکی دو صحنه از فیلم برروی زمین جریان دارد و ۹۰ تا ۹۵ درصد فیلم در فضا (آزگارد) خواهد بود.

پیش از این کوین فایگی در مصاحبه‌ی دیگری گفته بود مارول قسمت‌های سوم یک مجموعه را فرصت خوبی برای اعمال تغییرات گسترده می‌بیند.

پورتمن پس از حضور در Thor: The Dark World در سال ۲۰۱۳ دیگر در فیلمی از مارول حضور نداشته است، هرچند در فیلم  Avengers: Age of Ultron که سال گذشته اکران شد به شخصیت وی اشاره شد. در ماه آوریل، پس از پیوستن تسا تامپسون (بازیگر فیلم Creed) به قسمت جدید فیلم ثور، شایعه‌ای مبنی بر اینکه وی به عنوان معشوقه‌ی جدید ثور در فیلم حضور خواهد داشت مطرح شد و به احتمالات عدم بازگشت ناتالی پورتمن قوت بخشید.

کریس همسورث در نقش  ثور، مارک روفالو در نقش بروس‌بنر/هالک، تام هیدلستون درنقش لوکی، و کیت بلانشت در یک نقش نامعلوم دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok به ایفای نقش خواهد پرداخت. کارگردانی این قسمت نیز بر عهده‌ی تایکا وایتیتی (Taika Waititi) خواهد بود.

فیلم Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر سال ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: Entertainment Weekly


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده