نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

بسته الحاقی بعدی بازی Hearthstone احتمالا ۲۱ اسفند معرفی می شود

بازی Hearthstone: Heroes of Warcraft یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کارتی حال حاضر است که آخرین بسته‌الحاقی آن اواخر سال ۲۰۱۵ عرضه شده است. با این حال طبق خبری که اخیرا بلیزارد اعلام کرده، احتمالا روز جمعه این هفته شاهد معرفی یک DLC جدید برای آن خواهیم بود.

پس از عرضه بسته‌الحاقی League of Explorers در ماه نوامبر ۲۰۱۵ (آذر۹۴)، مدتی است که طرفداران بازی کارتی Hearthstone کمپانی Blizzard دنبال اخباری در مورد بسته‌های الحاقی بعدی این بازی هستند و پس از این که سایتی ایتالیایی شایعات عرضه DLC به نام Whispers of Old Gods را بر سر زبان‌ها انداخت، اشتیاق طرفداران حتی بیش از پیش افزایش یافت. حال بلیزارد پستی در پلتفرم Battle.net خود منتشر کرده که بر اساس آن جمعه این هفته شاهد رونمایی این کمپانی از محویات جدید بازی خواهیم بود:

بِن براد، طراح ارشد و یوونگ وو، تهیه‌کنند اصلی بازی Hearthstone، اخر هفته و به مناسبت شروع رقابت‌های قهرمانی زمستانی بازی، از محتویات جدید بازی رونمایی خواهند کرد.

بلیزارد همچنین ساعت دقیق اعلام این خبر را هم اعلام کرده که بر اساس آن روز جمعه ۱۱ مارس (۲۱ اسفند) و در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به وقت تهران، شاهد این رونمایی خواهیم بود. این مراسم به طور زنده از کانال توییچ بازی Hearthstone پخش خواهد شد. طرفداران بازی احتمال می‌دهند که در این روز شاهد معرفی رسمی بسته Whispers of Old Gods باشیم که احتمال می‌رود تعدادی از خدایان را از نسخه‌های قدیمی سری وارکرفت وارد بازی کند.

بازی Hearthstone هم اکنون بر روی رایانه‌های شخصی ویندوزی، iOS و اندروید قابل بازی است.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده