نویسنده: wood patch
// دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

«محیط آزمایشی عمومی» بازی Battlefield 4 محتوای جدیدی را دریافت نخواهد کرد

بنا بر گفته‌های شعبه لس‌آنجلس استودیوی دایس، «محیط آزمایشی عمومی» بازی محبوب Battlefield 4 که با نام اختصاری «CTE» شناخته می‌شود، از این پس محتوای جدیدی را دریافت نخواد کرد. با زومجی در ادامه خبر همراه باشید.

محیط آزمایشی Battlefield 4 به بازیکنانی که اشتراک «Premium» بازی را خریداری کرده‌اند اجازه می‌دهد تا ایده‌ها و طرح‌های خود را برای محتویات جدید بازی به‌صورت عملی پیاده‌سازی یا سازندگان را در تغییر محتواهای ساخته شده یاری کنند. به‌طور کلی، CTE ابزاری برای ارتباط بیش‌تر با کاربران و بهره‌برداری از نظرات و پیشنهادات آن‌ها محسوب می‌شود. اکنون به‌نظر می‌رسد که دایس برنامه‌ای برای عرضه محتویات بیش‌تر برای این بخش ندارد.

دیوید سِرلَند، تهیه‌کننده شعبه لس‌آنجلس استودیو، بر روی حساب توییتر خود گفته است که تمام مدل‌های اولیه از جمله نقشه‌ها و مکان‌های محیط آزمایشی، کماکان در دسترس هستند و در حال حاضر تصمیمی مبنی‌ بر خاموش کردن سرورهای CTE وجود ندارد، اما روند قبلی عرضه محتویات جدید برای آن متوقف خواهد شد.

این خبر چندان دور از انتظار نبود؛ چراکه اکنون قسمت پنجم سری بتلفیلد در دست ساخت است و Dice باید تمام تمرکز و انرژی خود را صرف آن کند. کمپانی الکترونیک آرتز، پیش‌تر انتشار Battlefield 5 را در بازه‌ی زمانی بین ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۶ (۹ مهر ۱۳۹۵) تا ۳۱ مارس ۲۰۱۷ (۱۱ دی ۱۳۹۵) تایید کرده بود و ما نیز تا حدودی از عرضه آن در تعطیلات سال ۲۰۱۷ میلادی اطمینان داریم. برخی از گزارشات غیررسمی حاکی از آن هستند که بازی در دوران جنگ جهانی اول جریان خواهد داشت و سایت IMDB نیز از رخ دادن داستان بازی در کشور ژاپن خبر داده بود، اما هیچ‌کدام از این ادعاها هنوز به تایید کمپانی الکترونیک آرتز یا استودیوی سازنده نرسیده‌اند. تنها خبر مسلم و قطعی درباره Battlefield 5 این است که داستان بازی، روایتی کاملا نظامی خواهد داشت و دوباره شاهد محیط‌هایی با تم سنگین و تاریک نظامی خواهیم بود. Battlefield 4 در نمایشگاه GDC 2013 معرفی شد و در جریان برگزاری رویدادهای بعدی مرتبط با جهان بازی‌های ویدیویی، تریلرهای مربوط به گیم‌پلی آن به‌نمایش درآمد. کنفرانس‌های GDC 2016 نیز از هفته آینده شروع می‌شوند، اما احتمال رونمایی از قسمت پنجم سری در این رویداد بسیار کم است.

امسال، EA قصد دارد تا به‌جای حضور در E3 2016، کنفرانس خبری خود را در روز یک‌شنبه پیش از آغاز نمایشگاه برگزار کند. این مراسم جدید الکترونیک آرتز EA Play نام دارد و در تاریخ یک‌شنبه، ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد ۱۳۹۵) در سالن باشگاه نوکیا روی خواهد داد که دقیقا در کنار محل برگزاری مراسم E3 در لس‌آنجلس است. الکترونیک آرتز  برای برگزاری مراسم EA Play سالن باشگاه نوکیا را از تاریخ ۱۲ تا ۱۴ ژوئن (۲۳ تا ۲۵ خرداد ۱۳۹۵) کرایه کرده است و طرفدران برای تجربه آثار جدید کمپانی، باید به مکان یاد شده مراجعه کنند.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده