// پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

بازی Hitman GO: Definitive Edition منتشر شد

Hitman GO، بازی محبوب دستگاه‌های موبایلی رسما برای پلی استیشن 4، استیم و پلی‌استیشن ویتا منتشر شد. اسکوئر انیکس در اقدامی به مناسبت انتشار Hitman GO، این بازی را به مدت یک هفته با تخفیف در دسترس علاقمندان قرار داده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

طبق اعلام قبلی در نهایت دارندگان کنسول‌های شرکت سونی و رایانه‌های شخصی نیز می‌توانند Hitman GO را برروی پلتفرم‌های خود تجربه کنند. Hitman GO: Definitive Edition، بازی پازل نوبتی برپایه‌ی استراتژی اکنون با بهینه‌سازی کنترل از حالت لمسی در دستگاه‌های اندرویدی و iOS برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی عرضه شده است. علاوه بر این اسکوئر انیکس،‌ توسعه‌دهنده و ناشر بازی، ویژگی‌های متفاوت دیگری مانند تروفی‌های ویژه (Platinum) برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا و همچنین اچیومنت‌های مخصوص خدمات استیم را به بازی افزوده است.
 در ضمن بدلیل عرضه‌ی این بازی برروی دو کنسول سونی، خریداران قادر خواهند بود تا با استفاده از قابلیت خرید مشترک (cross-buy) و ذخیره‌سازی مشترک (cross-save)، با خرید بازی برروی یکی از کنسول‌ها، نسخه‌ی ویژه‌ی کنسول دیگر را نیز دریافت کنند. علاوه بر این، قابلیت ذخیره‌سازی مشترک که از سال ۲۰۱۲ روی کنسول‌های سونی اعمال شده است به بازیکنان اجازه ادامه بازی برروی کنسول دیگر را پس از ذخیره سازی می‌دهد. این نسخه از بازی تمامی بروزرسانی‌ها مانند فرودگاه (Airport)، اُپرا (Opera ) و سَنت پِتِرزبورگ (St. Petersburg) را شامل می‌شود، هرچند تمامی خریدهای درون برنامه‌ای گذشته حذف شده‌اند.
 Hitman GO: Definitive Edition به صورت دیجیتالی با قیمتی معادل ۷.۹۹ دلار در حال حاضر برروی فروشگاه پلی‌استیشن و استیم به فروش می‌رسد. با این حال اکنون به مناسبت عرضه‌ی بازی، توسعه‌دهندگان بازی را با ۲۰ درصد تخفیف در اختیار مشتریان می‌گذارند.
منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده