// سه شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

تماشا کنید: انتشار بازی Hitman GO برای ویندوز ۸ و ویندوزفون

بازی Hitman GO، در سبک پازل استراتژی به همراه المان‌های مخفی‌کاری اکنون در ویندوز ۸ و ویندوزفون در دسترس قرار گرفته است. این بازی سال گذشته برای پلتفرم‌های دیگر توسط اسکوار اِنیکس منتشر شده بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

آی او اینتراَکتیو سال گذشته با کمک اسکوار اِنیکس بازی Hitman GO‌ را برای دو سیستم‌عامل اندروید و iOS منتشر کرد. حال  پس از گذشت یک سال، بازی Hitman Go در سبک پازل استراتژیک با قیمت ۳ پوند، ۴.۵ یورو و ۵ دلار در فروشگاه آنلاین ویندوزفون و ویندوز ۸ در دسترس قرار گرفته است.

در این بازی شما مانند همیشه وظیفه‌ی کنترل مامور ۴۷ را دارید با این تفاوت که دوربین و نحوه‌ی کنترل او با سایر بازی‌های سری Hitman بسیار متفاوت است. شما باید با پشت‌سر گذاشتن نگهبانان و موانع، «نسخه مینیاتوری مامور ۴۷» را به نقطه‌ی مورد نظر برسانید. شما در این راه می‌توانید در سایه‌ و یا پشت اشياء مخفی شده یا با استفاده از سلاح‌های مشهور مامور ۴۷ راه خود را برای رسیدن به هدف هموار کنید.

در صورتی که از دارندگان گوشی‌های ویندوزفون هستید و علاقمند به بازی‌های در سبک پازل به شما پیشنهاد می‌کنم این بازی را از دست ندهید.

سال گذشته زومجی بازی Hitman Go را در لیست محبوب‌ترین بازی‌های موبایل سال ۲۰۱۴ جای داد.

دانلود ویدیو

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده