نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

همکاری اپل با Dr. Dre برای ساخت یک سریال تلویزیونی

بنا به گزارش هالیوود ریپورتر، کمپانی اپل با همکاری Dr. Dre، خواننده و بازیگر معروف آمریکایی، در حال ساخت یک سریال تلویزیونی درام به نام علائم حیاتی است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

به نظر می‌رسد کمپانی اپل قصد دارد وارد صنعت ساخت سریال تلویزیونی شود و به همین دلیل قصد دارد که با همکاری Dr. Dre، خواننده و بازیگر معروف آمریکایی، یک سریال ۶ قسمتی به نام علائم حیاتی (Vital Signs) بسازد. بنا به گزارش هالیوود ریپورتر،‌ این سریال، یک مینی سریال نیمه زندگی‌نامه‌ای خواهد بود که قسمت‌های مختلفی از زندگی Dr. Dre را نشان می‌دهد. از دیگر بازیگران این سریال،‌ می‌توان به سم راکول و مو مک‌کری اشاره کرد.

هنوز مشخص نیست که پخش این سریال در انحصار دستگاه اپل تی‌وی خواهد بود یا خیر، اما این احتمال می‌رود که سریال علائم حیاتی از طریق سرویس Apple Music برای علاقمندان پخش شود. مانند نت‌فلیکس،‌ کمپانی اپل قصد دارد که تمام سریال را به صورت یک‌جا منتشر کند.

همکاری کمپانی اپل با Dr. Dre فقط به ساخت سریال علائم حیاتی ختم نمی‌شود. در سال ۲۰۱۴ بود که اپل، کمپانی ساخت هدفون Dr. Dre با نام بیتز را خریداری کرد و چندی بعد سرویس Beats Music این کمپانی را که سرویسی شبیه به اسپاتیفای بود را تعطیل و به جای آن Apple Music را راه‌اندازی کرد.

پیش از این نیز اپل از علاقه خود به ساخت سریال‌های تلویزیونی خبر داده بود و نسل جدید اپل تی‌وی نیز نشان داده است که این کمپانی قصد دارد که به صورت طولانی مدت برروی این رسانه سرمایه‌گذاری کند.

نظر شما درباره این سریال چیست؟ آیا به نظر شما این کمپانی می‌تواند در زمینه ساخت سریال نیز به موفقیت دست پیدا کند؟

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده