نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

بررسی ویدیویی بازی Resident Evil 0: HD Remaster

کپ‌کام پس از این که ۱۴ سال بازی Resident Evil Zero را در انحصار کنسول‌های نینتندو نگه داشت، تصمیم گرفت نسخه ریمستر HD این اثر را برای دیگر پلتفرم‌ها هم عرضه کند تا طرفداران مجددا طعم یک رزیدنت اویل کلاسیک را بچشند. با زومجی و بررسی ویدیویی این بازی همراه باشید.

بازی رزیدنت اویل زیرو اولین بار در سال ۲۰۰۲ برای کنسول گیم‌کیوب عرضه شد و کپ‌کام در سال ۲۰۰۸ هم آن را برای دیگر کنسول نینتندو یعنی Wii منتشر کرد. حال در ادامه بازسازی بازی‌های کلاسیک سری رزیدنت اویل و پس از بازسازی و عرضه نسخه اول در سال ۲۰۱۵، کپ‌کام نسخه بهبود یافته زیر را عرضه کرده که البته نمی‌توان آن را یک بازسازی کامل به حساب آورد و فقط کیفیت بافت‌ها کمی بهبود یافته و پشتیبانی از رزولوشن‌های عریض نیز به آن اضافه شده است.

Resident Evil 0 HD Remaster برای ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شده و علی‌رغم این که یک اثر عالی برای طرفداران سری اویل محسوب می‌شود، مشکلاتی نیز دارد که آن را از تبدیل شدن به یک بازی عالی باز می‌دارند. با این حال هنوز هم با اثری روبرو هستیم که طرفداران سری Resident Evil می‌توانند چندین بار آن را تجربه کنند و لذت ببرند.

در ادامه می‌توانید بررسی ویدیویی این اثر را تماشا کنید:

دانلود ویدیو با رزولوشن SD360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p از شاتل‌لند

زومجی چگونه یک بازی را بررسی می‌کند؟

درباره آیتم‌های ویدیویی اختصاصی زومجی

تهیه شده در استودیو زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده