// جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

راک استار بازی Bully را برای پلتفرم های موبایل منتشر کرد

با فرارسیدن سالگرد ۱۰ سالگی انتشار بازی Bully، راک‌استار باری دیگر این بازی کلاسیک پلی‌استیش 2 را برای پلتفرم‌های موبایل منتشر کرد.

راک‌استار گیمز به مناسبت ۱۰ سالگی Bully، این بازی ماجراجویی را برروی دستگاه‌های اندروید و iOS منتشر کرده است. بازی اندروید و آیفون Bully اکنون با قیمت ۴/۹۹ پوند برروی فروشگاه گوگل پلی قرار گرفته است. این بازی در اواخر امروز برروی اپ‌استور نیز منتشر خواهد شد.

نسخه موبایل بازی Bully توسط استودیوی وار درام (War Drum) توسعه یافته است. این استودیو همچنین با راک‌استار جهت انتشار نسخه موبایل بازی‌های Grand Theft Auto: Chinatown Wars ،Grand Theft Auto: San Andreas ،Grand Theft Auto 3 و Max Payne همکاری کرده بود.

توسعه‌دهندگان در توضیحات فروشگاه گوگل پلی این بازی نوشته‌اند:

Bully: Anniversary Edition علاوه بر تمام مواردی که در Bully: Scholarship Edition تحسین منتقدان را به همراه داشت، شامل پشتیبانی از نمایشگر‌هایی با رزولوشن بالا، گرافیک بهبود‌یافته، بهبود بافت‌ها، بهبود نورپردازی و باز طراحی کنترل‌ها برای صفحه‌های لمسی و همچنین الحاق [یک مینی گیم] چندنفره با نام چالش‌های دوستانه (Friend Challenges) می‌شود.

Friend Challenges یک مینی گیم با سبک آرکید و رو در رو است:

شاهد باشید که چه کسی می‌تواند در بیولوژی یک قورباغه را سریع‌تر تشریح کند، مشکل کلمه‌ای را در انگلیسی حل کند یا به یک سنجاب پرنده برای از بین بردن دشمنانش با بلوط در Nut Shots کمک کند.

لیست کامل ویژگی‌های Bully در گوشی‌های موبایل به شرح زیر است:

  • شامل داستان کامل Bully به همراه ماموریت‌های اضافه، شخصیت‌ها، مینی گیم‌ کلاس درس و آیتم‌های قابل آزادسازی از Bully: Scholarship Edition
  • گرافیک زیبا:‌ بافت‌هایی با رزولوشن بالا، نورپردازی پویا، سایه و تاثیرات ذرات
  • پشتیبانی بومی از نمایشگرهایی با رزولوشن بالا
  • دوستان خود را در هر کجا با Friend Challenges، حالت چندنفره مبتنی بر نوبت به چالش بکشید. در حال حرکت بازی کنید و زمانی که نوبت شما شد، مطلع شوید.
  • کنترل‌های لمسی هوشمند که تنها در زمان نیاز به آنها در دسترس شما قرار می‌گیرند.
  • قابلیت ذخیره و ادامه بازی در تمام دستگاه‌ها به لطف ذخیره‌سازی ابری در Rockstar Games Social Club
  • پشتیبانی از کنترلر فیزیکی

Bully و Manhunt، دو بازی کلاسیک راک‌استار از کنسول پلی‌استیشن 2، در ماه مارس به صورت غیر منتظره‌ای برای پلی‌استیشن 4 منتشر شد. هر دو بازی با پشتیبانی از رزولوشن 1080p به صورت اپ‌اسکیل و همچنین پشتیبانی از Trophy منتشر شده بودند.

دانلود بازی اندروید Bully از گوگل پلی استور | دانلود بازی آیفون Bully از اپل اپ استور


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده