نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰

انتشار دو بازی کلاسیک Bully و Manhunt برای کنسول پلی استیشن 4

سونی، به انتشار بازی‌های کلاسیک پلی‌استیشن 2 برروی کنسول پلی‌استیشن 4 ادامه می‌دهد و در همین راستا و به طور ناگهانی دو بازی محبوب Bully و Manhunt را که هردو ساخت راک‌استار هستند، برای کنسول نسل هشتمی خود منتشر کرد. با زومجی همراه باشید.

مدتی است که Sony، در حال انتشار بازی‌های کلاسیک و قدیمی پلی‌استیشن 2 برای کنسول نسل هشتمی خود یعنی پلی‌استیشن 4 است، اما معمولا این کمپانی ژاپنی، پیش از اینکه این بازی‌ها را عرضه کند، خبری در مورد آنها منتشر می‌کند. اما این‌بار قضیه فرق می‌کند؛ زیرا به طور ناگهانی، دو بازی کلاسیک کمپانی راک‌استار یعنی من‌هانت و ‌بولی (که در اروپا با نام Canis Canem Edit) شناخته می‌شد، برروی فروشگاه اروپای پلی‌استیشن قرار گرفت.

این دو بازی هر کدام در انگلستان با قیمت ۱۱/۹۹ پوند و در دیگر کشورهای اروپایی با قیمت ۱۴/۹۹ یورو در دسترس خریداران قرار داده شده است.

به مانند بازی‌هایی قبلی پلی‌استیشن 2 که برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شده بود، این دو بازی نیز از رزولوشن فول اچ‌دی 1080p و تروفی‌های پلی‌استیشن 4 پشتیبانی می‌کنند. همچنین این دو بازی از ویژگی‌های به اشتراک گذاری پلی‌استیشن 4 نیز پشتیبانی می‌کنند.

هنوز مشخص نیست که این دو بازی چه زمانی برای فروشگاه آمریکای شمالی پلی‌استیشن عرضه می‌شوند اما به نظر می‌رسد ساکنین این منطقه نباید مدت زمان زیادی را انتظار بکشند.

نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا شما قصد تهیه این دو بازی را دارید؟

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده