// پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

روند ساخت فیلم جدید X-Men بزودی آغاز می شود

روزنامه Le Journal de Montreal گزارش داده است که پروسه ساخت فیلم جدیدی از سری X-Men بزودی آغاز می‌شود.

پیش از این گزارش‌هایی از تصمیم کمپانی فاکس قرن بیستم نسبت به ساخت یک فیلم جدید از مجموعه X-Men و آغاز روند پیش تولید آن در آینده نزدیک در رسانه‌ها مخابره شده بود. حال روزنامه کانادایی Le Journal de Montreal، که لقب پر‌تیراژترین روزنامه استان کبک را یدک می‌کشد، اعلام کرده است که احداث لوکیشن‌های این فیلم در ماه ژانویه سال ۲۰۱۷ خواهد بود و چهار ماه بعد یعنی در ماه می هم روند تولید آن آغاز خواهد شد.

بر‌طبق این گزارش، فیلم مذکور در مجموعه استودیو‌های MELS، که پیش از این فیلم سینمایی X-Men: Apocalypse نیز در آن ساخته شده است، فیلم‌برداری خواهد شد. میشل ترودل، رئیس MELS ضمن تایید ادعای روزنامه Le Journal de Montreal، اعلام کرده است که روند فیلم‌برداری «چندین ماه» به طول انجامیده و «ماه می» زمان آغاز این پروسه است.

کمپانی فاکس تا‌کنون نام این فیلم جدید از سری X-Men را اعلام نکرده است، اما به نظر می‌رسد که New Mutants نامی است که با آن بر سر‌در سینما‌ها قرار خواهد گرفت. در گزارش دیگری اعلام شده بود که این کمپانی قصد دارد مجموعه فیلم‌های X-Men را ریبوت کند که فعلا هیچ یک از عوامل آن اعم از کارگردان و تیم بازیگری انتخاب نشده‌اند.

جاش بون، کارگردان فیلم سینمایی The Fault in Our Stars، وظیفه سکان‌داری فیلم New Mutants را بر‌عهده خواهد داشت و علی‌رغم عدم اعلام نام بازیگران این فیلم، انتظار می‌رود که آنیا تیلور جوی (بازیگر فیلم The Witchمیسی ویلیامز (بازیگر سریال Game of Thrones) و نات وولف (بازیگر فیلم The Fault in our Stars) در قالب شخصیت‌های اصلی به ایفای نقش بپردازند.

سایمون کین‌برگ، تهیه‌کننده مجموعه فیلم‌های X-Men پیش از این در وصف فیلم سینمایی New Mutants گفته بود که این فیلم «حال و هوای خاص و ویژه» خود را خواهد داشت. ماه گذشته یکی از سکانس‌های‌ احتمالی این فیلم در قالب انیمیشن منتشر شد که جاش بون نیز صحت آن را تایید کرد. کمپانی فاکس تاریخ اکران دو فیلم از سری X-Men را بدون اشاره به نام آن‌ها، اعلام کرده است و این احتمال وجود دارد که این دو فیلم New Mutants و Deadpool 2 باشند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده