// شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

سری فیلم های X-Men ریبوت می شوند

بر‌طبق گزار‌شات منتشر شده کمپانی فاکس قرن بیستم قصد دارد سری فیلم‌های X-Men را ریبوت کند.

کمپانی فاکس قرن بیستم سری فیلم‌های X-Men را که اقتباسی از مجموعه کتاب‌های کمیک به همین نام است در سال ۲۰۰۰ آغاز کرد و در طی ۱۶ سال تعداد ۹ فیلم از این سری را بر پرده سینما به اکران در‌آورده است که از بین آن‌ها می‌توان به فیلم X-Men: Days of Future Past به عنوان پر‌هزینه‌ترین (۲۰۰ میلیون دلار بودجه) و Deadpool به عنوان پر‌فروش‌ترین (۷۸۲ میلیون دلار فروش در سر‌ا‌سر جهان) اشاره کرد. حال این کمپانی اعلام کرده است که قصد دارد سری فیلم‌های X-Men را ریبوت کند.

بر‌طبق گزار‌شات وب‌سایت ها‌لیو‌و‌د ‌ریپورتر، کمپانی فاکس قرن بیستم برای ادامه سری فیلم‌های X-Men با مشکلات متعددی رو‌به‌رو است. پیش از این اعلام شده بود که فیلم سینمایی Logan آخرین از سری مذکور با حضور هیو جکمن خواهد بود. همچنین قرار‌داد بازیگران اصلی این سری فیلم‌ها یعنی جنیفر لاورنس، مایکل فسبندر، جیمز مک‌آووی و نیکولاس هولت به پایان رسیده است و اگر کمپانی فاکس قرن بیستم تصمیم به تمدید قرار‌داد داشته باشد، مطمئنا مجبور به پرداخت هزینه بالایی خواهد بود. علاوه بر این فیلم سینمایی X-Men: Apocalypse آن‌طور که انتظار می‌رفت با استقبال مخاطبین رو‌به‌رو نشده و عملکرد آن در باکس ‌آفیس نسبت به فیلم‌های قبلی سری به مراتب ضعیف‌تر بوده است.

هالیوود ریپورتر در ادامه اعلام می‌کند که سری فیلم‌های X-Men «مجددا پی‌ریزی و پیکر‌بندی» می‌شود و سایمون کینبرگ که به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در تعدادی از فیلم‌های سری مذکور حضور داشته، مشغول نگارش فیلم‌نامه جدیدی به منظور ریبوت سری X-Men است. برایان سینگر که تجربه کارگردانی چهار فیلم X-Men ،X2 ،X-Men: Days of Future Past و X-Men: Apocalypse را در کارنامه دارد، سکان‌داری این فیلم را بر‌عهده نخواهد داشت. 

فیلم سینمایی Deadpool 2 همچنان در مرحله پیش‌تولید قرار داشته و پس از کناره‌گیری تیم میلر از سمت کارگردانی این فیلم در ماه گذشته، بدون کارگردان باقی مانده است. فیلم سینمایی Gambit که چنینگ تیتوم ایفاگر نقش اصلی آن خواهد بود، بار‌ها تغییر کارگردان و تاخیر در زمان اکران را تجربه کرده و آینده آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اتفاقات و تغییرات مذکور به فیلم The New Mutants سرایت نکرده و جاش بون، کارگردان این فیلم خبر از آغاز روند فیلم‌برداری در فصل بهار سال آینده داده است.

Logan آخرین فیلم سینمایی از سری X-Men خواهد بود که هیو جکمن را در نقش ولورین خواهیم دید. این فیلم که از کتاب کمیک Old Man Logan نوشته مارک میلار اقتباس شده و در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند ۱۳۹۵) در ایالات متحده آمریکا اکران خواهد شد، سال‌ها پس از اتفاقات فیلم X-Men: Days of Future Past را به تصویر می‌کشد که لوگان‌/‌ولورین همراه با چارلز اگزاویه/‌پروفسور ایکس باید از دختری به نام لورا که شباهت‌های متعددی به لوگان دارد، در مقابل نیروهای مستر سینیستر محافظت کنند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده