نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

کانر مک‌گرگور به جمع بازیگران سریال Game of Thrones پیوست

طبق شایعات منتشر شده، کانر مک‌گرگور، ستاره یواف‌سی، به جمع بازیگران سریال محبوب و پر طرفدار Game of Thrones اضافه شده است.

هفته گذشته، اولین تصاویر رسمی فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) در ویدیو پیش نمایش سریال‌های سال ۲۰۱۷ شبکه HBO، منتشر شد. در تصاویر منتشر شده، شاهد شخصیت‌هایی چون سانسا استارک با بازی سوفی ترنر، آریا استارک با بازی میسی ویلیامز، جان اسنو با بازی کیت هرینگتون، بودیم. حال گفته می‌شود که سازندگان این سریال با کانر مک‌گرگور، ستاره یواف‌سی، برای حضور در فصل ۷ یا فصل ۸ این سریال قرارداد امضا کرده‌اند.

به نقل از وب‌سایت کولیدر، منابع نزدیک و ناشناس به سریال Game of Thrones این خبر را به روزنامه ساندی لایف ایرلند شمالی گفته‌اند. هرچند که نقش او در این سریال اعلام نشده است، همچنین مشخص نیست که او در کدام فصل این سریال حضور خواهد داشت و اینکه در چند قسمت این سریال حضور دارد و نقش او تا چه حد پر رنگ و مهم خواهد بود. منابع نزدیک به سریال Game of Thrones در رابطه با حضور مک‌گرگور گفته‌اند:

سازندگان سریال با مک‌گرگور به توافق رسیده‌اند تا در یکی از دو فصل پایانی سریال Game of Thrones حضور داشته باشد. او شخصیت مورد حمایت شبکه HBO است و یکی از کارگردان‌های سریال از طرفداران مسابقات یو‌اف‌سی است. آن‌ها معتقد هستند که مک‌گرگور کاملا مناسب این نقش است هرچند نام این شخصیت را فاش نکردند.

Conor McGregor

این منابع در ادامه می‌گویند که یکی از کارمندان شبکه HBO این خبر را تایید کرده است، با این حال، اطلاعات چندانی از نقش مک‌گرگور در این سریال منتشر نشده است و مشخص نیست حضور او در این سریال چگونه خواهد بود. با این وجود، با توجه به فیزیکی بدنی او، ممکن است نقش مشابه‌ای را مثل هافثور یولی‌یس پی‌یرشون داشته باشد که در این سریال نقش مونتین را بازی می‌کند. حتی این احتمال وجود دارد که او در نقش یکی از رهبران وایت واکرها در سریال حضور داشته باشد.

اواخر تابستان امسال، فیلمبرداری فصل هفتم سریال Game of Thrones به طور رسمی آغاز شد، شروع زمان فیلمبرداری این سریال با توجه به فصل‌های گذشته شاید دیر به نظر برسد، اما با توجه به اینکه این فصل قرار است در هفت قسمت در تابستان ۲۰۱۷ پخش شود و اتفاقات آن در زمستان بسیار سرد و واقعی در وستروس رخ خواهد داد، زمان شروع آن منطقی به نظر می‌رسد.

فصل هفتم سریال Game of Thrones کمی دیرتر از حد معمول به روی آنتن می‌رود. این سریال قرار است به جای پخش در ماه آوریل، در طول تابستان سال ۲۰۱۷ میلادی از شبکه HBO پخش شود. فصل هفتم این سریال کوتاه‌تر از فصل‌های گذشته خواهد بود و قرار است در هفت قسمت پخش شود. در طول نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، تیزر تریلر کوتاهی از آماده سازی تولید و فیلمبرداری فصل هفتم سریال Game of Thrones منتشر شد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده