نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

تصویر مفهومی و اطلاعات جدیدی از فیلم Kong: Skull Island منتشر شد

کمپانی برادران وارنر اخیرا تصویر مفهومی و اطلاعات جدیدی را از فیلم کونگ: جزیره‌ی جمجمه (Kong: Skull Island) منتشر کرده است.

اواخر ماه آبان، کمپانی برادران وارنر دومین تریلر فیلم Kong: Skull Island را منتشر کرد. حال مجله امپایر در شماره جدید خود تصویر مفهومی جدیدی از این فیلم منتشر کرده است که کینگ کونگ (King Kong) با چهره خشمگین و عصبانی در مرکز آتش قرار دارد و به سمت انسان‌ها هجوم آورده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

concept art from Kong: Skull Island

جردن وت رابرتز، کارگردان فیلم Kong: Skull Island، نیز مصاحبه‌ای را با مجله امپایر انجام داده است. او در این مصاحبه تایید کرد که اتفاقات این فیلم در زمان جنگ ویتنام رخ می‌دهد و به همین منظور از بمب‌های آتش‌زا به صورت مکرر استفاده شده است. او در این رابطه گفت:

در فیلمنامه‌ای که در ابتدا من خواندم، اتفاقات فیلم در سال ۱۹۱۷ رخ می‌داد. اما زمانی که شروع به صحبت با اعضای کمپانی لجندری کردم به خود گفتم که «من چه فیلم عجیب‌تر و متفاوت‌تری از کینگ کونگ می‌خواهم تماشا کنم؟»، پس من به آن‌ها گفتم که می‌خواهم این فیلم ارتباطاتی با جنگ ویتنام داشته باشد و اتفاقات این فیلم در این دوران رخ دهد، من فکر می‌کردم که زمانی که از اتاق بیرون بروم آن‌ها شروع به خندیدن خواهند کرد. اما آن‌ها گفتند که که ایده خوبی است و بیایید در مورد آن صحبت کنیم. ترکیب کینگ کونگ با زیبایی شناسی دوران جنگ ویتنام، باعث می‌شود که یک سبک باور نکردنی و فوق العاده را خلق کرد.

داستان فیلم Kong: Skull Island در مورد گروهی از اکتشاف‌گران است که سفری ماجراجویانه را به جزیره‌ای گرمسیری، اسرارآمیز و پر رمز و راز آغاز می‌کنند. آن‌ها در جزیره‌ی جمجمه با گوریل غول پیکری مواجه می‌شوند، اما او تنها موجود خطرناک این جزیره نیست. آن‌ها به دنبال برادر رهبر بومیان این جزیره و یک سرم افسانه‌ای هستند تا بتوانند از این جزیره فرار کنند. با این حال، آن‌ها در طول راه با موجودات خارق العاده و ترسناکی نیز روبرو می‌شوند. تام هیدلستون، بری لارسن، ساموئل ال جکسون، جان گودمن، جان اورتیز، توبی کبل، جینگ تیان، جیسون میچل، توماس من، شیا ویگهام، کوری هاوکینز و جان رایلی  از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Kong: Skull Island حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌آند.

در سال ۲۰۱۵ تایید شد که فیلم Kong: Skull Island قرار است تنها بخشی از مجموعه هیولایی که درحال شکل گرفتن است، باشد. پس از موفقیت فیلم گودزیلا (Godzilla) در سال ۲۰۱۴، کمپانی برادران وارنر و لجندری پیکچرز تصمیم به ایجاد یک مجموعه سینمایی مشترک گرفتند، که علاوه بر Kong: Skull Island، فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها (Godzilla: King of The Monsters) که در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد و فیلم نبرد گودزیلا با کونگ (Godzilla vs. Kong) که در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد، قرار است دیگر فیلم‌های این مجموعه باشند. کار نوشتن فیلمنامه و داستان فیلم Kong: Skull Island بر عهده دن گیلروی، مکس بورنشتاین و جان گتینز بوده است.

فیلم Kong: Skull Island برای اکران در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۱۷ (۱۹ اسفند ۹۵) برنامه ریزی شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده