نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۹

پوستر جدید و زیبایی از فیلم Logan منتشر شد

کمپانی فاکس قرن بیستم پوستر جدید و بسیار زیبایی از فیلم مورد انتظار لوگان (Logan) منتشر کرد.

چندی پیش هیو جکمن، بازیگر نقش لوگان / ولورین، تصویر جدیدی از فیلم Logan منتشر کرد. همچنین طبق اطلاعاتی که اخیرا گروه تریلر ترک منتشر کرده‌اند، دومین تریلر این فیلم در حدود تاریخ ۱۶ ژانویه (۲۷ دی) منتشر خواهد شد. حال جکمن پوستر جدیدی از فیلم Logan در تویتر شخصی خود منتشر کرده است. در این پوستر لوگان در غروب به تنهایی و با چهره خشمگین در حال قدم زدن دیده می‌شود که احتمالا به دنبال نجات X-23 از دست افراد دکتر زاندر رایس است، کمپانی فاکی چندی پیش حضور این شخصیت را در این فیلم تایید کرده بود. شما در ادامه می‌توانید این پوستر بسیار زیبا را مشاهده کنید:

Logan New Poster

پاتریک استوارت نیز برای بازی در نقش چارلز اگزاویر/ پروفسور ایکس در فیلم Logan باز خواهد گشت. این نهمین حضور هیو جکمن در مجموعه فیلم‌های مردان ایکس (X-Men) است. کارگردانی فیلم Logan بر عهده جیمز منگولد است و دیوید جیمز کلی نیز بر روی فیلمنامه این فیلم کار کرده است. ریچارد ای گرانت، الیزابت رودریگز، بوید هالبروک، استیون مرچنت، اریک لا سال، دوریس مورگادو و الیز نئال دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Logan حضور دارند. علاوه بر این، چندی پیش تایید شد که دافنه کین قرار است نقش لورا کین / X-23 را در این فیلم بازی کند.

در اواخر ماه مهر اولین تریلر این فیلم منتشر شد، با این حال، تاکنون اطلاعات چندانی از فیلم Logan منتشر نشده است. هرچند تا به امروز حضور شخصیت‌های شرور و منفی مانند ریورز در این فیلم تایید شده است. همچنین با توجه به اتفاقات پایان فیلم مردان ایکس: آپوکالیپس (X-Men: Apocalypse) و شیشه خون Weapon X، گفته می‌شود شخصیت Mister Sinister نیز احتمالا در این فیلم حضور خواهد داشت. او احتمالا با نمونه خون ولورین شخصیت لورا کین را خلق کرده است و حال گفته می‌شود به دنبال پس گرفتن X-23 از لوگان است، با این وجود، حضور Mister Sinister هنوز رسما تایید نشده است.

فیلم Logan قرار است با درجه سنی بزرگسال ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند امسال) به روی پرده‌های سینما برود. چندی پیش نیز، پوستر جدید و بین‌المللی این فیلم منتشر شده بود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده