نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۱

تصویر جدیدی از فیلم Logan منتشر و تاریخ احتمالی انتشار تریلر دوم فاش شد

هیو جکمن تصویر جدید و رنگی را از فیلم Logan منتشر کرده است، علاوه بر این، تاریخ احتمالی انتشار تریلر دوم این فیلم نیز فاش شده است.

در اواخر ماه مهر اولین تریلر فیلم مورد انتظار لوگان (Logan) منتشر شد، با این حال، بیشتر تصاویری که از این فیلم منتشر شده است، سیاه و سفید بوده است و کمتر شاهد انتشار تصاویر رنگی از این فیلم بوده‌ایم. با این وجود، هیو جکمن، بازیگر نقش لوگان / ولورین، تصویر جدید و کاملا رنگی از فیلم Logan را در تویتر شخصی خود منتشر کرده است که لوگان را در کنار یک ماشین کرایسلر سیاه رنگ مشاهده می‌کنیم. پیش از این در اولین تریلر فیلم Logan این ماشین کرایسلر سیاه رنگ را مشاهده کرده بودیم و به نظر می‌رسد این تصویر، صحنه پس از صحنه خاکسپاری در تریلر این فیلم باشد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Logan New Image

علاوه بر این، جکمن تصویر یک بنر تبلیغاتی جدید از فیلم Logan را نیز در تویتر شخصی خود منتشر کرده است که در حال تکمیل است و به نظر می‌رسد بزودی شاهد انتشار تصویر رسمی این بنر تبلیغاتی خواهیم بود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Logan New Banner

همچنین، گروه تریلر ترک گزارش داده است که تریلر دوم فیلم Logan احتمالا در هفته دوم یا سوم ژانویه منتشر خواهد شد. طبق گفته این گروه، طرفداران می‌تواند در حدود تاریخ ۱۶ ژانویه (۲۷ دی) در انتظار انتشار دومین تریلر این فیلم باشند. اما فاکس قرن بیستم تاکنون تاریخ رسمی برای انتشار تریلر دوم فیلم Logan اعلام نکرده است. پیش از این گفته شده بود که کار ساخت دومین تریلر این فیلم به پایان رسیده است و در اوایل ژانویه ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. به تازگی ۴۰ دقیقه ابتدایی فیلم Logan برای برخی از منتقدان و طرفداران پخش شده است که واکنش منتقدان و طرفداران بسیار مثبت بوده است و اعلام کرده‌اند که بی‌صبرانه در انتظار اکران و تماشای نسخه کامل این فیلم هستند. 

فیلم Logan به کارگردانی جیمز منگولد، قرار است با درجه سنی بزرگسال ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند امسال) به روی پرده‌های سینما برود و آخرین حضور هیو جکمن در نقش لوگان / ولورین خواهد بود. علاوه بر جکمن، بوید هالبروک، دافنه کین، ریچارد ای گرانت، پاتریک استوارت، الیزابت رودریگز، استیون مرچنت، اریک لا سال، دوریس مورگادو و الیز نئال دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Logan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده