نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۸

اولین تریلر انیمیشن Despicable Me 3 منتشر شد

کمپانی یونیورسال و ایلومینیشن اینترتینمنت نخستین تریلر انیمیشن مورد انتظار من نفرت‌انگیز ۳ (Despicable Me 3) را منتشر کردند.

استودیو ایلومینیشن اینترتینمنت که آن را بیشتر بخاطر ساخت مجموعه من نفرت‌انگیز (Despicable Me) و انیمیشن مینیون‌ها (Minions) می‌شناسیم، در تابستان سال ۲۰۱۶ مجموعه جدید زندگی پنهان حیوانات خانگی (The Secret Life of Pets) را منتشر کرد و پس از موفقیت تجاری این انیمیشن، ساخت دنباله آن را تایید کرد. در چند هفته آینده انیمیشن جدید دیگر این استودیو به نام بخوان (Sing) به روی پرده خواهد رفت. سال گذشته این استودیو انیمیشن Minions را منتشر کرد، این انیمیشن، یک قسمت فرعی و پیش درآمد براساس مجموعه Despicable Me است که توانست با فروشی کمی بیش از ۱.۵ میلیارد دلار در سراسر جهان، دومین انیمیشن پرفروش تاریخ باکس آفیس لقب بگیرد. حال در تابستان سال آینده میلادی شاهد انتشار انیمیشن Despicable Me 3 و بازگشت شخصیت محبوب گرو هستیم.

کمپانی یونیورسال و ایلومینیشن اینترتینمنت سرانجام اولین تریلر انیمیشن Despicable Me 3 را منتشر کردند. در این تریلر شاهد بازگشت شخصیت گرو به همراه لوسی وایلد هستیم که ماموریت دارند تا از سرقت یک الماس غول پیکر توسط شخصی به نام بالتازار برت جلوگیری کنند. در این تریلر با شخصیت شرور برت و قدرت‌هایی که در اختیار دارد آشنا می‌شویم که به نظر می‌رسد یک آشنایی از گذشته نیز با گرو دارد. او با پخش موسیقی و انجام رقص و باد کردن بیش از حد آدامس‌های بادکنکی موفق می‌شود که این الماس را از یک کشتی پر از سرباز سرقت کند و حتی گرو نیز نمی‌تواند مانع او بشود. در پایان این تریلر شاهد بازگشت مینیون‌های محبوب نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

|

علاوه بر این تریلر، ایلومینیشن اینترتینمنت اولین پوستر رسمی انیمیشن Despicable Me 3 را نیز منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Despicable Me 3 poster

کارگردانی انیمیشن Despicable Me 3 بر عهده پیر کافین و کیل بلدا، کارگردان دو قسمت اول و انیمیشن Minions، بوده است. اریک گویلون نیز به این دو نفر در کارگردانی و ساخت این انیمیشن کمک کرده است. کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن بر عهده کن دوریو و سینکو پل بوده است. استیو کارل برای صداپیشگی شخصیت گرو، به همراه کریستن ویگ برای صداپیشگی شخصیت لوسی وایلد در انیمیشن Despicable Me 3 باز خواهند گشت و تری پارکر برای صداپیشگی شخصیت شرور و منفی این قسمت که بالتازار برت نام دارد، به جمع بازیگران این قسمت اضافه شده است.

انیمیشن Despicable Me 3 برای اکران در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۷ (۹ تیر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده