نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

انیمیشن The Secret Life of Pets 2 برای اکران در سال ۲۰۱۸ رسما تایید شد

پس از موفقیت تجاری انیمیشن زندگی پنهان حیوانات خانگی (The Secret Life of Pets)، حال کمپانی یونیورسال و استودیو ایلومینیشن اینترتینمنت ساخت ادامه این انیمیشن را برای اکران در سال ۲۰۱۸ تایید کردند.

پس از عبور فروش جهانی انیمیشن The Secret Life of Pets از مرز ۴۰۰ میلیون دلار، کمپانی یونیورسال و استودیو ایلومینیشن اینترتینمنت ساخت ادامه‌ی این انیمیشن را تایید کردند. انیمیشن زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲ (2 The Secret Life of Pets) قرار است در تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۱۸ (۲۲ تیر ۱۳۹۷) اکران شود. پیش از این، تاریخ فوق برای یک فیلم بدون نام از استودیو ایلومینیشن اینترتینمنت ثبت شده بود. انیمیشن The Secret Life of Pets 2 قرار است ادامه قسمت قبل خود باشد که در مورد زندگی پنهانی حیوانات خانگی است که پس از آنکه صاحبانشان خانه را ترک می‌کنند، این زندگی پنهانی آغاز می‌شود. کریس رنارد در نقش کارگردان و برایان لینچ برای نوشتن فیلمنامه، بار دیگر در ادامه‌ی انیمیشن The Secret Life of Pets حضور خواهند داشت، کریس ملداندری، بنیانگذار و رئیس ایلومینیشن اینترتینمنت، به همراه ژانت هیلی در نقش تهیه کننده در این انیمیشن حضور خواهند داشت.

تاکنون قسمت اول انیمیشن The Secret Life of Pets در آمریکا بیش از ۳۰۰/۳ میلیون دلار فروش کرده است و به مدت دو هفته متوالی در صدر باکس آفیس آمریکا قرار داشت، این انیمیشن تا به امروز بهترین عملکرد [از نظر فروش] را بین انیمیشن‌های جدید و شماره اول نیز داشته است. این انیمیشن تاکنون در ۴۸ کشور دنیا اکران شده است و تا به امروز بیش ۱۰۳/۵ میلیون دلار در این کشورها فروش کرده است، در طی این هفته، اکران این انیمیشن در چین آغاز شده است.

لوئی سی. کی.، اریک استون استریت، کوین هارت، الی کمپر، لیک بل، جنی اسلیت، بابی موینیهان، هانیبال بورس و آلبرت بروکس از جمله بازیگرانی هستند که در نقش صداپیشه در قسمت اول انیمیشن The Secret Life of Pets حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریس ملداندری و ژانت هیلی در نقش تهیه کننده و کریس رنارد به همراه یارو چنی در نقش کارگردان حضور داشتند، کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن هم بر عهده کریس لینچ، کینکو پاول و کن داریو بود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده