نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹

ویدیو جدید فیلم Rogue One شخصیت جین آرسو را معرفی می‌کند

ویدیو جدیدی از فیلم Rogue One: A Star Wars Story منتشر شده است که تمرکز آن بر روی جین آرسو، شخصیت اصلی فیلم، است.

لوکاس فیلم ویدیو جدیدی از فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) منتشر کرده است که تمرکز آن بر روی شخصیت جین آرسو، شخصیت اصلی فیلم، است. در این ویدیو، فلیسیتی جونز، بازیگر نقش جین آرسو، از اهمیت بالای داستان در این فیلم می‌گوید. به نظر می‌رسد گالن آرسو، پدر جین که نقش او را مدز میکلسن بازی می‌کند، طراح اصلی سلاح مرگبار ستاره مرگ است و حال در داستان فیلم گروهی از شورشیان تلاش می‌کنند تا نقشه این سلاح را از نیروهای امپریال سرقت کنند. علاوه بر این،‌ جونز توضیح می‌دهد که با گرت ادواردز، کارگردان فیلم Rogue One، در مورد اینکه چگونه جین آرسو به یک شخصیت قابل باور‌تر تبدیل شود و حرفی برای گفتن داشته باشد، صحبت و گفتگو کرده است. جونز در این رابطه گفت:

در مورد جین، من و گرت با هم صحبت و گفتگو کردیم و هر دو این احساس را داشتیم که این مهم است که ما متوجه بخش انسانی شخصیت او و آسیب پذیری وی بشویم و هر شخصی که این فیلم را نیز تماشا می‌کند، باید این احساس را در مورد این شخصیت داشته باشد.

جونز در ادامه می‌گوید که وقتی شورشیان آرسو پیدا می‌کند کمی سخت با او کنار می‌آیند تا او قبول کند که به این ماموریت خطرناک فرستاده شود، اما با وجود تمامی اختلافاتی که بین آن‌ها وجود دارد، آن‌ها به گذشته جین فشار می‌آورند تا او به دنبال پیدا کردن پدرش و مقابله با نیروهای امپریال، به این ماموریت مهم برود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

کاتلین کندی، رئیس لوکاس‌فیلم و تهیه کننده فیلم Rogue One، در مصاحبه جدید خود با مجله امپایر اعلام کرد که دنباله‌ای برای این فیلم ساخته نخواهد شد. همچنین این مجله نقل قولی از گرت ادواردز نیز منتشر کرده که او گفته است که دنباله‌ی این فیلم سال‌ها پیش توسط جورج لوکاس ساخته و اکران شده است. اتفاقات فیلم Rogue One، پیش از شروع وقایع فیلم جنگ ستارگان اپیزود چهارم: امیدی تازه (Star Wars: Episode IV - A New Hope) رخ می‌دهد که گفته می‌شود فاصله زمانی بین اتفاقات این دو فیلم بسیار کوتاه است. فیلم A New Hope در سال ۱۹۷۷ به روی پرده‌های سینما رفت.

بلیت فروشی فیلم Rogue One از روز دوشنبه آغاز شده است و به همین منظور لوکاس فیلم تبلیغ تلویزیونی جدیدی را از این فیلم منتشر کرده است. هفته گذشته وب‌سایت هالیوود ریپورتر فروش سه روز نخست اکران فیلم Rogue One را که توسط تحلیلگران این وب‌سایت تخمین زده شده است  منتشر کرد. طبق این پیش بینی، فیلم Rogue One طی روزهای ۱۶ تا ۱۸ دسامبر (۲۶ تا ۲۸ آذر) بیش از ۱۳۰ میلیون دلار در آمریکا فروش خواهد کرد. بدین ترتیب این فیلم، پس از فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens)، دومین افتتاحیه برتر ماه دسامبر را خواهد داشت که در دسامبر ۲۰۱۵ موفق به فروشی معادل ۲۴۸ میلیون دلار در سه روز نخست اکران خود شد. این فیلم، بزرگترین افتتاحیه تاریخ سینماهای آمریکا را نیز در اختیار دارد. 

فیلم Rogue One: A Star Wars Story در تاریخ ۲۶ آذر (۱۶ دسامبر) سال جاری اکران خواهد شد. این در حالی است که مدتی پیش اعلام شد که این فیلم یک روز زودتر از تاریخ برنامه‌ریزی شده در بریتانیا اکران خواهد شد. فلیسیتی جونز، دیگو لونا، بن مندلسون، مدز میکلسن، دانی ین، جیانگ ون، آلن تودیک، ریز احمد، فارست ویتاکر، جنویو اوریلی و جیمز ارل جونز، صداپیشه شخصیت دارت ویدر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Rogue One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اخیرا، لوکاس فیلم به مناسبت اعلام تاریخ اکران فیلم Rogue One در کشور چین، آخرین تریلر بین المللی این فیلم را منتشر کرده است. این فیلم در تاریخ ۶ ژانویه ۲۰۱۷ (۱۷ دی امسال) در کشور چین به روی پرده خواهد رفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده