// شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

بروز رسانی جدید بازی No Man’s Sky معرفی شد

استودیو هلو گیمز (Hello Games) اعلام کرد که بازی No Man’s Sky بزودی بروز‌رسانی جدیدی دریافت خواهد کرد.

بازی No Man’s Sky در حدود سه ماه پیش بر روی پلتفرم‌های ویندوز و پلی‌استیشن 4 منتشر شد. حال استودیو هلو گیمز، سازنده و ناشر این بازی اعلام کرده است که بزودی بروز‌رسانی بزرگی تحت عنوان Foundation Update را ارائه خواهد داد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که به‌واسطه بروز‌رسانی مذکور به بازی اضافه می‌شود، امکان ساخت پایگاه در سیاره‌های مختلف بازی است. استودیو هلو گیمز تاریخ انتشار و همچنین جزئیات بیشتری از این بروز‌رسانی را اعلام نکرده، اما در توصیف آن گفته است که «این بروز‌رسانی بزرگ‌ترین آپدیت بازی نیست، اما زمینه‌ساز اضافه‌شدن ویژگی‌های بیشتر در بروز‌رسانی‌های بعدی خواهد بود.»

این استودیو همچنین در رابطه با انتقاد‌های مخاطبین و اتفاقاتی نظیر هک شدن صفحه توییتر، تحقیق سازمان استاندارد بریتانیا در رابطه با تبلیغات دروغین بازی No Man’s Sky به دلیل نمایش دادن ویژگی‌هایی که در بازی وجود ندارند و کاهش تعداد بازیکنان، پس از حدود دو ماه در قالب پستی در وبلاگ بازی اعلام کرده است که اعضای این استودیو در عین سکوت، در تمام مدت مشغول بررسی باز‌خورد‌های بازیکنان و تمرکر بر روی بهبود بازی بوده‌اند.

تمامی نظرات اعم از باز‌خورد‌های مثبت یا منفی، همگی بررسی شده و با استفاده از آن‌ها می‌توانیم تجربه بازی را برای تمامی بازیکنان بهبود ببخشیم.

Foundation Update، که هدف از ارائه آن جلب نظر دوباره بازیکنان و علاقه‌مندان به گشت و گذار در فضایی بزرگ و نامتناهی است، اولین بروز‌رسانی بازی No Man’s Sky از حدود دو ماه پیش است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده