نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

تریلر جدیدی از فیلم Rogue One: A Star Wars Story منتشر شد

دیزنی و لوکاس فیلم تریلر جدیدی از فیلم مورد انتظار روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) منتشر کردند.

طی هفته‌های اخیر، تبلیغات تلویزیونی و ویدیو‌های متعددی از فیلم Rogue One: A Star Wars Story منتشر شده است و اکنون ویدیو جدیدی از این فیلم منتشر شده است. در حاشیه جشن جادویی تعطیلات دیزنی که از شبکه ABC پخش می‌شد، این کمپانی تریلر جدیدی از فیلم Rogue One منتشر کرد که این تریلر حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر زیبا را تماشا کنید:

|

هفته گذشته وب‌سایت هالیوود ریپورتر فروش سه روز نخست اکران فیلم Rogue One را که توسط تحلیلگران این وب‌سایت تخمین زده شده است  منتشر کرد. طبق این پیش بینی، فیلم Rogue One طی روزهای ۱۶ تا ۱۸ دسامبر (۲۶ تا ۲۸ آذر) بیش از ۱۳۰ میلیون دلار در آمریکا فروش خواهد کرد. بدین ترتیب این فیلم، پس از فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens)، دومین افتتاحیه برتر ماه دسامبر را خواهد داشت که در دسامبر ۲۰۱۵ موفق به فروشی معادل ۲۴۸ میلیون دلار در سه روز نخست اکران خود شد. این فیلم، بزرگترین افتتاحیه تاریخ سینماهای آمریکا را نیز در اختیار دارد. 

برخی از تحلیلگران نیز می‌گویند، فیلم Rogue One طی سه روز نخست اکران خود نزدیک به ۱۵۰ میلیون دلار فروش خواهد کرد، این در حالی است که برخی دیگر اعتقاد دارند که این فیلم حدود ۱۲۰ میلیون دلار در سه روز نخست اکرانش، فروش خواهد کرد. هالیوود ریپورتر در ادامه اضافه می‌کند که افتتاحیه‌های ماه دسامبر و کریسمس هیچگاه به بزرگی فصل تابستان یا حتی ماه نوامبر نبوده است و هیچ فیلمی حتی فیلم آواتار (Avatar) نیز، در سه روز نخست اکران خود نتوانسته‌اند بیش از ۸۵ میلیون دلار فروش کند.

لوکاس فیلم و والت دیزنی در حال برنامه‌ریزی برای ساخت فیلم‌های فرعی بیشتری براساس مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) هستند. فیلم مستقل هان سولو (Han Solo)، دومین فیلم فرعی این مجموعه است که در سال ۲۰۱۸ و یک سال پس از اکران فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۸ (Star Wars: Episode VIII) در سال ۲۰۱۷، به روی پرده خواهد رفت. لوکاس فیلم به تازگی شایعات ساخت فیلمی براساس شخصیت جایزه بگیر بوبا فت (Boba Fett) را تایید کرده است، با این حال، با توجه به عدم توافق با جاش ترانک برای کارگردانی این فیلم، کمی بعید است فیلم مستقل Boba Fett در سال ۲۰۲۰ اکران شود.

فیلم Rogue One: A Star Wars Story به کارگردانی گرت ادواردز، در تاریخ ۲۶ آذر (۱۶ دسامبر) سال جاری اکران خواهد شد. این در حالی است که مدتی پیش اعلام شد که این فیلم یک روز زودتر از تاریخ برنامه‌ریزی شده در بریتانیا اکران خواهد شد. فلیسیتی جونز، دیگو لونا، بن مندلسون، مدز میکلسن، دانی ین، جیانگ ون، آلن تودیک، ریز احمد، فارست ویتاکر، جنویو اوریلی و جیمز ارل جونز، صداپیشه شخصیت دارت ویدر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Rogue One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده