نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

اطلاعات جدیدی از داستان فیلم Tomb Raider منتشر شد

گراهام کینگ، تهیه کننده فیلم توم ریدر (Tomb Raider)، اطلاعات جدیدی را از داستان این فیلم منتشر کرده است.

فیلم Tomb Raider قرار است در سال ۲۰۱۸ به روی پرده برود و آلیشیا ویکاندر نیز قرار است در نقش لارا کرافت جدید سینما، در این فیلم حضور داشته باشد. حال اطلاعات جدیدی از ریبوت جدید سینمایی Tomb Raider منتشر شده است. اخیرا گراهام کینگ، تهیه کننده این فیلم، مصاحبه‌ای را با وب‌سایت هی یو گایز انجام داده است، او توضیح داد که این فیلم بر روی جستجو لارا برای یافتن پدرش تمرکز دارد. کینگ در این رابطه توضیح می‌دهد:

لارا کرافت جوان در جستجو این است که ببیند آیا پدرش زنده است یا مرده، پس از آن فیلم دارای یک بخش بسیار عاطفی است و این چیزی است که پشتوانه ریشه داستان فیلم خواهد بود و این چیزی است که نظر آلیشیا را به خود جلب کرده است. من فکر می‌کنم که ما داستان خیلی خوبی در اختیار داریم و همچنین ما دارای یک تیم و یک کارگردان بسیار خوب نیز هستیم.

ویکاندر نیز در مصاحبه‌ای که در تابستان امسال انجام داده بود، صحبت‌های مشابه‌ی را بیان کرده بود. او در مصاحبه با وب‌سایت هیت‌فیکس در ماه جولای (مرداد) گفت:

آن‌ها به من گفتند که فیلم قرار است براساس ریبوت بازی آن که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد ساخته شود، به این معنا که بیشتر از یک منشا داستانی است. امیدوارم شما از جنبه عاطفی و به شیوه عمیق‌تری با شخصیت لارا آشنا شوید. بنابراین من امیدوارم فیلمی که از ریبوت بازی ساخته می‌شود دارای موارد تازه و جدیدی باشد که شما را وادار کند روی پاهای خود بایستید.

در ماه مارس امسال، روآر یوتاگ، کارگردان فیلم موج (Wave)، بازی Tomb Raider را تحسین کرد و گفت سعی خواهد کرد در فیلم کار مشابهی را انجام دهد و اضافه کرد می‌خواهد کرافت را به عنوان یک انسان واقعی ارائه دهد:

ما می‌خواهیم لارا را طوری به تصویر بکشیم که بیننده احساس کند او یک انسان واقعی است. ما قصد داریم کاری کنیم که بینندگان با شخصیت لارا همذات پنداری کنند. من امیدوارم که بتوانم مقداری از احساسات نروژی خودم را به این مجموعه وارد کنم.

لارا کرافت: مهاجم مقبره (Lara Croft: Tomb Raider) محصول سال ۲۰۰۱ و لارا کرافت مهاجم مقبره: گهواره حیات (Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life) محصول سال ۲۰۰۳، دو فیلم قبلی مجموعه Tomb Raider بودند که در هر دو فیلم آنجلینا جولی، در نقش لارا کرافت بازی کرده است. او در مصاحبه دیگری با هیت‌فیکس گفته بود که نقشی در فیلم کیش یک آدم کش (Assassin’s Creed) به او پیشنهاد شده بود، اما بخاطر نگرانی‌های خود در رابطه با برنامه ریزی که برای بازی در فیلم جیسون بورن (Jason Bourne) کرده بود، بازی در این نقش را رد کرده است.

فیلم جدید Tomb Raider قرار است در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۱۸ (۲۵ اسفند ۱۳۹۶) اکران شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده