نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

فیلم Tomb Raider بر اساس نسخه سال ۲۰۱۳ بازی ساخته می‌شود

آلیشیا ویکاندر، بازیگر برنده اسکار و لارا کرافت جدید مجموعه سینمایی توم ریدر (Tomb Raider)، در مصاحبه اخیر خود اطلاعات جدیدی از این فیلم به اشتراک گذاشته است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

آلیشیا ویکاندر بازیگر نقش لاراکرافت اطلاعات جدیدی از فیلم Tomb Raider به اشتراک گذاشته است. او در مصاحبه با هیت‌فیکس گفته است، این فیلم قرار است براساس ریبوت بازی Tomb Raider از استودیو کریستال داینامیکس که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، ساخته شود و به شایعاتی که در این رابطه منتشر شده بود، مهر تایید زد. ویکاندر همچنین امیدوار است از ابتدای شروع فیلم مردم از جنبه عاطفی با شخصیت لارا کرافت آشنا و با آن ارتباط برقرار کنند. برنده جایزه اسکار می‌گوید:

آن‌ها به من گفتند که فیلم قرار است براساس ریبوت بازی آن که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد ساخته شود، به این معنا که بیشتر از یک منشا داستانی است. امیدوارم شما از جنبه عاطفی و به شیوه عمیق‌تری با شخصیت لارا آشنا شوید. بنابراین من امیدوارم فیلمی که از ریبوت بازی ساخته می‌شود دارای موارد تازه و جدیدی باشد که شما را وادار کند روی پاهای خود بایستید.

در ماه مارس امسال، روآر یوتاگ، کارگردان فیلم موج (Wave)، بازی Tomb Raider را را تحسین کرد و سعی خواهد کرد در فیلم کار مشابه‌ی را انجام دهد و اضافه کرد می‌خواهد کرافت را به عنوان یک انسان واقعی ارائه دهد:

ما می‌خواهیم لارا را طوری به تصویر بکشیم که بیننده احساس کند او یک انسان واقعی است. ما قصد داریم کاری کنیم که بینندگان با شخصیت لارا همذات پنداری کنند. من امیدوارم که بتوانم مقداری از احساسات نروژی خودم را به این مجموعه وارد کنم.

ویکاندر، که برای بازی در فیلم دختر دانمارکی (Danish Girl) جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرده است، در مورد بازی کردن بازی‌های ویدیویی در دوران جوانی خود صحبت کرده است. این بازیگر ۲۷ ساله می‌گوید:

من هم مثل بقیه دنیا، از دیدن یک شخصیت و قهرمان زن در یک بازی ویدیویی هیجان زده می‌شدم.

بازیگر لارا کرافت

این نخستین باری نیست که ویکاندر در مورد بازی‌ در فیلم Tomb Raider صحبت می‌کند. در ماه ژوئن، او اظهار داشت که مثل دیگر دوستان دختر خود نیست و علاقه خود به بازی‌های ویدیویی  را به اشتراک گذاشت. او در این رابطه می‌گوید:

خب، من در دوران کودکی دوستان زیادی نداشتم که علاقه بسیار خود به بازی‌های ویدیویی را با آن‌ها در میان بگذارم، اما واقعا عاشق سری توم ریدر بودم. سال‌ها پیش و در دوران کودکی با وجود اینکه والدینم می‌گفتند که اجازه انجام بازی‌های ویدیویی را ندارم، همیشه توم ریدر بازی می‌کردم.

نکات و اهداف ویژه و مهم داستان فیلم Tomb Raider در حال حاضر محرمانه باقی مانده است، اما می‌دانیم کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده  اون دوگرتی است که نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته (Teenage Mutant Ninja Turtles) و ناهمتا (Divergent) را در کارنامه دارد. این فیلم با همکاری چهار کمپانی MGM، برادران وارنر، جی‌کی فیلم و اسکوئر انیکس ساخته می‌شود.

لارا کرافت: مهاجم مقبره (Lara Croft: Tomb Raider) محصول سال ۲۰۰۱ و لارا کرافت مهاجم مقبره: گهواره حیات (Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life) محصول سال ۲۰۰۳، دو فیلم قبلی مجموعه Tomb Raider بودند که در هر دو فیلم آنجلینا جولی، در نقش لارا کرافت بازی کرده است. او در مصاحبه دیگری با هیت‌فیکس گفته بود که نقشی در فیلم کیش یک آدم کش (Assassin’s Creed) به او پیشنهاد شده بود، اما بخاطر نگرانی‌های خود در رابطه با برنامه ریزی که برای بازی در فیلم جیسون بورن (Jason Bourne) کرده بود، بازی در این نقش را رد کرده است.

فیلم جدید Tomb Raider قرار است در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۱۸ (۲۵ اسفند ۱۳۹۶) اکران شود. تا کنون، حضور بازیگر دیگری در این فیلم تایید نشده است. در خبری دیگر در ارتباط با بازی Tomb Raider، اسکوئر انیکس چندی پیش اعلام کرد، بازی Rise of The Tomb Raider: 20 Year Celebration  در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. دارندگان سیزن‌پس بازی بر روی ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی از تمامی بسته‌های الحاقی نیز برخوردار می‌شوند.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده