نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

Star Wars Battlefront 2 پاییز ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد

بلیک یورگنسن، مدیر مالی EA اعلام کرد که Star Wars Battlefront 2 پاییز ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.

چندی پیش بود که الکترونیک آرتز به صورت رسمی بازی Star Wars Battlefront 2 را معرفی کرد و حال مدیر مالی Electronic Arts در جریان جلسه‌ درآمدهای این شرکت اعلام کرد که بازی به احتمال زیاد پاییز سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.

وی درباره قسمت دوم بازی گفت که این بازی تا یک سال دیگر عرضه خواهد شد و افزود که آنها به سختی در حال کار کردن هستند تا بتوانند تجربه‌ای عمیق و گیرا را برای طرفداران خلق کنند. با استناد به گفته‌های یورگنسن، قسمت دوم بازی دنیاها و نقشه‌های بزرگ‌تر و بهتری خواهد داشت و به نظر می‌رسد محتوای این بازی بر اساس فیلم‌های جدید این مجموعه ساخته شود. قسمت اول بتلفرانت، دارای محتوا، نقشه‌ها و شخصیت‌هایی از سه‌گانه اول جنگ ستارگان بود.

الکترونیک آرتز قصد دارد هر ساله به مدت سه تا چهار سال یک بازی جدید از مجموعه Star Wars عرضه کند. نسخه اول بازی که سال گذشته عرضه شد، توانست فروشی در حدود ۱۴ میلیون نسخه‌ای داشته باشد که از پیش‌بینی‌های EA بیشتر بود. استودیو دایس، سازنده قسمت اول به همراه استودیوهای موتیو وظیفه ساخت این بازی را بر عهده دارد.

Star Wars Battlefront 2، تنها بازی از دنیای جنگ ستارگان نیست که در حال حاضر در استودیو EA در حال ساخت است. ریسپاون، سازنده بازی Titanfall نیز در حال ساخت یک بازی اکشن ماجرایی سوم شخص بر اساس این دنیا است و از طرف دیگر، سازنده Dead Space نیز در حال ساخت یک بازی دیگر از این مجموعه محبوب است.

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده