نویسنده: deleted account
// چهار شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۲

بازی Star Wars Battlefront 2 رسما تایید شد

سال گذشته شاهد عرضه نسبتا موفق بازی Star Wars Battlefront بودیم و تعجب‌بر‌انگیز نیست که سازندگان دنبال ساخت نسخه بعدی بروند. به تازگی عرضه نسخه بعدی این بازی رسما تایید شده است. با زومجی همراه باشید.

الکترونیک آرتز امروز ضمن تاییدِ در دست توسعه بودن بازی Star Wars Battlefront 2، با انتشار اطلاعاتی از این بازی طرفداران را خوشحال کرد. بلِیک یورگنسن، رئیس امور مالی کمپانی الکترونیک آرتز، گفت که نسخه بعدی این بازی که Star Wars Battlefront 2 نامیده شده، دارای «جهان‌(های‌) بزرگ‌تر و وسیع‌تری خواهد بود.» او در ادامه اضافه کرد که این بازی قرار است از محتوای قسمت‌های جدید فیلم جنگ ستارگان هم استفاده کند و به نحوی با آن‌ها ارتباط داشته باشد.  اگر به یاد داشته باشید، بازی Star Wars Battlefront فقط از داستان سه‌گانه اصلی فیلم استفاده می‌کرد.

البته این موضوع که الکترونیک آرتز به دنبال ساخت نسخه بعدی رفته اصلا تعجب بر انگیز نیست؛ با توجه به فروش ۱۴ میلیون نسخه‌ای بازی، این انتظار می‌رفت که الکترونیک آرتز این کار را انجام دهد. یورگنسن همچنین اعلام کرد که کمپانی الکترونیک آرتز در نظر دارد برای سه - چهار سال آینده، به‌صورت سالانه یک نسخه جدید از مجموعه بازی Star Wars را عرضه کند. به گفته او، دنباله بازی Star Wars Battlefront سال بعد عرضه خواهد شد؛ اگرچه هنوز منظور او از سال ۲۰۱۷ معلوم نیست؛ گروهی عقیده دارند او به تقویم عادی اشاره کرده و گروهی دیگر نیز می‌گویند منظور، سال مالیِ ۲۰۱۷ است. سال مالی ۲۰۱۷ از اول آوریلِ سال تقویمی ۲۰۱۷ (فروردین ۹۶) آغازخواهد شد.

رییس امور مالی EA همچنین اعلام کرد که بازی Star Wars استودیو ویسرال گیمز هم سال آینده عرضه خواهد شد؛ البته بازهم مشخص نیست که منظور از سال آینده، سال تقویمی است یا مالی. یورگنسن همچنین اشاره‌ای هم به بازی استار وارز استودیو ریسپاون گیمز داشت که اخیرا ساخت آن تایید شد. با این حال وی توضیحات بیشتری در این مورد ارائه نکرد.

با این خبر، یورنگسن به تمامیِ شایعات منتشر شده درمورد نسخه بعدی پاسخ داد و به نحوی آن‌ها را تایید کرد.

نظر شما در این‌مورد چیست؟ پیشنهاد می‌کنیم حتما بررسی زومجی از بازی Star Wars Battlefront را مطالعه کنید.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده