نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۸

دیوید لیچ احتمالا کارگردان جدید فیلم Deadpool 2 خواهد بود

طبق خبرهای منتشر شده، دیوید لیچ گزینه اصلی برای کارگردانی فیلم ددپول ۲ (Deadpool 2) و جانشینی تیم میلر است.

هفته پیش بود که خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه تیم میلر به دلیل اختلاف نظر و عقیده با رایان رینولدز از پروژه Deadpool 2 خارج شده است. حال طبق خبری که وب‌سایت Mashable منتشر کرده است، دیوید لیچ که در کارگردانی فیلم جان ویک (John Wick) به چاد استاهلسکی کمک کرده است، به عنوان گزینه پیشتاز و اصلی برای جانشینی تیم میلر از آن نام برده می‌شود. طبق اطلاعاتی که از منبع نزدیک به فاکس منتشر شده است، لیچ به چند دلیل مختلف از جمله آشنایی با پروژه و روال کار گزینه مدنظر این کمپانی است.

با این حال، این وب‌سایت در ادامه توضیح می‌دهد که این کمپانی چند کارگردان دیگر را نیز در نظر گرفته و آن‌ها را بررسی می‌کند، با این وجود نام این گزینه‌ها فاش نشده است. این وب‌سایت همچنین ادعا می‌کند که رینولدز با سازمان استعدادیابی WME نیز در ارتباط بوده است و هم ریندولز و هم کمپانی فاکس درخواست معرفی یک شخص را به سازمان WME داده‌اند که گفته می‌شود این شخص لیچ بوده است. لیچ پیش از این در گذشته با رینولدز و فاکس قرن بیستم همکاری کرده و مسئول هماهنگ کننده صحنه‌های اکشن فیلم خاستگاه مردان ایکس: ولورین (X-Men Origins: Wolverine) بوده است که رینولدز در این فیلم نقش اسلید ویلسون / ددپول را بر عهده داشته است.

وب‌سایت مشیبل در ادامه اضافه می‌کند، پس از موفقیت تجاری فیلم ددپول (Deadpool)، رینولدز نه تنها حقوق بیشتری را در دنباله آن دریافت می‌کند، بلکه او کنترل بیشتری بر روی ساخت و تولید فیلم Deadpool 2 دارد و نقش مهمی در تصمیمات در رابطه با این فیلم دارد که با توجه به خبرهای منتشر شده، اختلاف اصلی میلر با رینولدز نیز همین مورد بوده است. فیلم Deadpool با درجه‌ی سنی بزرگسال (R) در ماه فوریه به روی پرده رفت و با بودجه‌ای معادل ۵۸ میلیون دلار موفق شد ۷۸۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

David Leitch

در تیر ماه امسال بود که گفته شد پاول ورنیک  و رت ریس در حال کار بر روی فیلمنامه فیلم Deadpool 2 هستند و فیلمنامه آن در حال تکمیل است. همچنین انتظار می‌رود فیلمبرداری این فیلم از اوایل سال ۲۰۱۷ آغاز شود هرچند در صورت رسمی شدن جدایی میلر از این پروژه ممکن است تغییراتی در زمان فیلمبرداری این فیلم ایجاد شود. در اوایل امسال بود که ورنیک در مورد فیلم Deadpool و دنباله آن صحبت کرد، او گفت:

ما قصد ولخرجی و مثلا صرف هزینه‌ای ۱۵۰ میلیون دلاری را برای ساخت این فیلم نداریم و اصلا نیازی به چنین بودجه‌ای نداریم. ددپول قرار نیست شهر‌ها و ساختمان‌ها را بلند کند و به آسمان بپرد یا با ارتش بیگانگانی که برای تصرف زمین آمده‌اند بجنگد، نه این ددپول ما نیست! ما از این مساله که نیازی به تخصیص بودجه‌ای هنگفت برای این فیلم نداریم بسیار خوشحال هستیم و باید بگویم که ما قرار نیست به این شکل نسخه‌ی دوم را بسازیم.

در خبری دیگر در رابطه با فیلم Deadpool 2، سازندگان این فیلم در حال گرفتن تست از چندین بازیگر زن برای بازی در نقش دومینو در دنباله فیلم Deadpool هستند که از جمله این بازیگران می‌توان به مری الیزابت وینستد، سوفیا بوتلا، استفانی سیگمن، لیزی کاپلان، سینا میلر، سیلویا هوکس، روبی رز، مک‌کنزی دیویس، ایو هیوسان و کلی روهرباچ اشاره کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده