نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

فیلم Rogue One: A Star Wars Story در بریتانیا کمی زودتر اکران خواهد شد

فیلم Rogue One: A Star Wars Story یک روز زودتر از تاریخ برنامه‌ریزی شده در بریتانیا اکران می شود.

فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) که در ابتدا قرار بود همزمان با اکران آمریکا و کانادا در بریتانیا نیز اکران شود، یک روز زودتر و در تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۵ آذر) به روی پرده خواهد رفت. بخش بریتانیایی حساب رسمی تویتر جنگ ستارگان خبر تغییر تاریخ اکران فیلم Rogue One در بریتانیا را تایید کرده است. این در حالی است که سال گذشته نیز اتفاق مشابهی برای فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) رخ داده بود و اکران آن در بریتانیا جلو افتاده بود.

طرفداران فیلم جنگ ستارگان (Star Wars) در آمریکا و کانادا باید تا ۱۶ دسامبر (۲۶ آ‌‌ذر) برای تماشای فیلم Rogue One صبر کنند. با این حال، طبق گفته امپایر آنلاین، این فیلم در کشورهای اروپایی دیگر همچون بلژیک و سوئد زودتر و در تاریخ ۱۴ دسامبر (۲۴ آذر) اکران خواهد شد. چندی پیش، لوکاس‌فیلم پوسترهای شخصیت فیلم Rogue One را منتشر کرد. در این پوسترها، ما می‌توانیم شخصیت‌های جین ارسو (فلیسیتی جونز)، کاپیتان کاسیان اندور (دیگو لونا)، اورسون کرنیک (بن مندلسون)، چیروت ایموه (دانی ین)، K-2SO (آلن تودیک)، بودی روک (ریز احمد)، بیز مالبوس (جیانگ ون) و ساو گررا (فارست ویتکر) را مشاهده کنیم.

کارگردانی فیلم Rogue One: A Star Wars Story بر عهده گرت ادواردز، است، تونی گیلروی و کریس وایتز نیز بر روی فیلمنامه این فیلم کار کرده‌اند. مدتی پیش لوکاس‌فیلم سومین تریلر فیلم Rogue One: A Star Wars Story را منتشر کرد. چند روز پیش نیز مدت زمان این فیلم مشخص شد و طبق اطلاعاتی که در صفحه این فیلم در ‌وب‌سایت گروه ایونت سینما منتشر شده است، ۱۳۳ دقیقه یا به عبارتی دیگر، ۲ ساعت و ۱۳ دقیقه مدت زمان فیلم Rogue One است. بدین ترتیب این فیلم، چهارمین فیلم طولانی از نظر مدت زمان در دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) خواهد بود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده