نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

نینتندو از توقف تولید Wii U خبر داد

نینتندو بالاخره رسما تایید کرد که تولید کنسول Wii U را به‌زودی متوقف می‌کند.

چندی پیش شایعه‌ای مطرح شد که بر اساس آن، نینتندو قرار بود از تاریخ ۴ نوامبر (۱۴ آبان) تولید کنسول Wii U را متوقف کند. با این حال نینتندو خیلی زود به این خبر واکنش نشان داده و اعلام کرد که علی‌رغم معرفی نینتندو سوییچ، کماکان به تولید Wii U ادامه خواهد داد. ولی امروز این کمپانی تایید کرده است که به‌زودی تولید این کنسول در ژاپن متوقف خواهد شد.

ابتدا تصویری در سایت رسمی نینتندو قرار گرفت که متنی به زبان ژاپنی در کنار آن دیده می‌شد و سایت کوتاکو در ترجمه این متن اعلام کرد که نینتندو گفته که «تولید Wii U به‌زودی متوقف خواهد شد.» سپس سایت‌های مختلف سعی کردند در این مورد با نینتندو ارتباط برقرار کنند که در نهایت یکی از نماینده‌های کمپانی ژاپنی مصاحبه‌ای با سایت گیم‌اینفورمر انجام داد و در آن رسما اعلام کرد که نینتندو به‌زودی تولید Wii U را متوقف خواهد کرد. این نماینده گفت:

تولید کنسول نینتندو Wii U در ژاپن به‌زودی متوقف خواهد شد. همچنین باید اعلام کنم که از امروز دیگر کنسول جدیدی به آمریکا عرضه نخواهیم کرد و تمامی محصولاتی که از این تاریخ به بعد در خرده‌فروشی‌های این کشور موجود باشند، پیش از امروز ارسال شده‌اند. پس اگر دوست دارید Wii U خریداری کنید، لطفا موجود بودن آن را از خرده‌فروشی مدنظر‌تان پیگیری کنید.

نظر شما در مورد این تصمیم چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده