// سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

احتمالا از ۱۴ آبان دیگر Wii U جدیدی تولید نخواهد شد

بنابر گزارشات اخیر نینتندو، سازنده کنسول Wii U، احتمالا از سه روز دیگر به‌پشتیبانی و ساخت این کنسول برای همیشه خاتمه خواهد داد.

اخیرا گزارشی منتشر شده که با استناد به آن، از تاریخ ۱۴ آبان ماه (چهار نوامبر میلادی) تولید کنسول Wii U برای همیشه متوقف خواهد شد. همچنین مدتی پیش سایت یوروگیمر اعلام کرده بود که در تاریخ ۱۰ آبان ماه (۳۱ اکتبر میلادی) آخرین سری این کنسول تولید شد. بنظر می‌رسد سه روز دیگر خط تولید این کنسول ژاپنی برای همیشه خاموش خواهد شد. البته این خبر هنوز توسط نینتندو تایید نشده است.

کنسول Wii U در سال ۲۰۱۲ میلادی وارد بازار شد و تا تاریخ ۳۰ دسامبر ۲۰۱۶ میلادی توانست ۱۳.۲ میلیون دستگاه فروش داشته باشد. این در حالی است که قبلا اعلام شده بود که یکی از کارکنان نینتندو حدس می‌زد این کنسول تا پایان کار خود بتواند ۱۰۰ میلیون دستگاه فروش داشته باشد!

با اینکه Nintendo به صورت رسمی تا سال ۲۰۱۷ قرار نیست اطلاعات بیشتری از کنسول جدید خود یعنی سوییچ ارائه کند، با این حال در جریان جلسه درآمد نینتندو، تاتسومی کیمیشیما، رئیس نینتندو درباره قیمت و بازی‌های زمان عرضه این کنسول صحبت‌هایی کرده است. وی در این جلسه اعلام کرد که قیمت سوییچ دقیقا همان چیزی خواهد بود که شما از یک کنسول نینتندو انتظار دارید. با این حال به دلیل اینکه این کنسول یک کنسول خانگی / دستی است، نمی‌توان با توجه به تاریخچه نینتندو قیمت مشخصی را برای این کنسول پیش‌بینی کرد


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده