// جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

جزییات بروزرسانی پلی استیشن 4 پرو بازی The Last Guardian

بازی The Last Guardian برای پشتیبانی از ویژگی های کنسول پلی‌استیشن 4 پرو پچ بروزرسانی دریافت می‌کند.

به گزارش یوروگیمر، The Last Guardian،‌ بازی مورد انتظار سازندگان Shadow of The Colossus به دنبال عرضه در ماه دسامبر بروزرسانی جدیدی را با هدف پشتیبانی از رزولوشن 4K (به صورت آپ‌اسکیل شده) در کنسول پلی‌استیشن 4 پرو دریافت می کند. این بازی همچنین با بهبودهایی تایید نشده‌ای در راندمان همراه است که به گفته یوروگیمر این بهبودها «کوچک» خواهد بود.

The Last Guardian همچنین از HDR برروی مدل‌های مختلف پلی‌استیشن 4 پشتیبانی خواهد کرد. بازی مورد انتظار و البته انحصاری پلی‌استیشن 4 در نهایت بعد از سال‌ها کش و قوس در ماه اکتبر گلد شد و ساخت آن به پایان رسید. فومیتو اوئدا اخیرا در مصاحبه‌ای با گیم‌اسپات گفته بود که او بازی را به شکلی توسعه داده تا «جاودان» باشد. شما می‌توانید ویدیویی ۱۶ دقیقه‌ای از گیم‌پلی The Last Guardian را در زومجی مشاهده کنید.

سونی دیروز رسما کنسول پلی‌استیشن 4 پرو را در اقصی نقاط جهان عرضه کرد. به دنبال این انتشار، شرکت‌های بزرگ نیز خبر از انتشار یک بروزرسانی جهت بهبود بازی‌های خود برروی این کنسول داده‌اند که می‌توانید لیست برخی از این بازی‌ها را در زومجی مشاهده کنید.

بازی The Last Guardian در تاریخ ۶ دسامبر (۱۶ آذر)‌ در امریکای شمالی، هفت دسامبر (۱۷ آذر)‌ در اروپا و استرالیا و ۹ دسامبر (۱۹ آذر) در بریتانیا منتشر می‌شود. سونی سرانجام بعد از مدت‌ها از زمان رونمایی این بازی برای کنسول پلی‌استیشن 3، در نهایت در کنفرانس E3 2015 برای دومین بار از The Last Guardian برای پلی‌استیشن 4 رونمایی کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده