نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy سکانس‌های حضور افتخاری استن لی را فیلمبرداری کرده است

جیمز گان، کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy، صحنه‌های حضور افتخاری استن لی را در فیلم‌های آینده مارول فیلمبرداری کرده است.

حضور‌های افتخاری استن لی بخش ثابت فیلم‌های مارول هستند و قرار است همچنان در فیلم‌های آینده آن نیز این حضورهای کوتاه و افتخاری این شخصیت محبوب را مشاهده کنیم. طبق خبرهایی که اخیرا منتشر شده است، جیمز گان که کارگردانی فیلم نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) بر عهده داشته است، چند صحنه جدید از استن لی را در فیلم‌های آینده مارول فیلمبرداری کرده است. وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی می‌گوید که گان چهار حضور افتخاری بعدی لی را فیلمبرداری کرده است که گان در فیسبوک خود تایید کرد که صحنه‌های فیلم دکتر استرنج (Doctor Strange) نیز بخشی از این چهار صحنه فیلمبرداری شده است. گان در فیسبوک خود نوشته است:

این قطعا یکی از سرگرم کننده‌ترین لحظاتی بوده است که در پشت صحنه فیلمبرداری داشته‌ام. اشخاص بسیار کمی در دنیا وجود دارند که من از استن لی بیشتر دوست دارم و بسیار آن‌ها را تحسین می‌کنم و بسیار سرگرم کننده هستند. با این وجود می‌خوام صادق باشم، من فکر کنم که فقط سه صحنه حضور وی را فیلمبرداری کردم و یکی دیگر را شخص دیگری فیلمبرداری کرده است و سه صحنه‌ای که من فیلمبرداری کردم احتمالا آن چیزی نیست که شما فکر می‌کنید. شما ممکن است که حضور وی در فیلم Doctor Strange را مشاهده کرده باشید که یکی از چندین نسخه‌ای است که من در آن روز فیلمبرداری کردم و  اسکات دریکسون، کارگردان فیلم Doctor Strange، یکی از آن‌ها را در نهایت انتخاب کرد.

اگر من قصد داشتم برای صحنه‌های استن لی بنویسم، چرا زمانی که او یک خط نوشته به من می‌دهد من هزار خط بنویسم؟ بنابراین من فقط سرم به کار خودم بود و با او یکی پس از دیگری صحنه‌ها را فیلمبرداری می‌کردیم تا زمانی که ما دو برابر بیش از همه شروع به خندیدن با هم می‌کردیم. یک روزی پس از انتشار فیلم‌ها ممکن است شما این صحنه‌ها را تماشا کنید، شاید مارول استودیو به من اجازه داد که برخی از این صحنه‌ها را برای شما به اشتراک بگذارم.

در ماه سپتامبر بود که کوین فیگ، رئیس مارول استودیو، در مورد روند فیلمبرداری صحنه‌هایی که استن لی در آن حضور دارد، صحبت کرد. به نقل از وب‌سایت کولیدر، فیگ گفت:

ما به شکل تصادفی این صحنه‌ها را فیلمبرداری نمی‌کنیم. آن‌ها همیشه خاص و ویژه هستند. چند ماه پیش، لی به آتلانتا پرواز کرد و ما چهار صحنه او را در یک روز برای چهار پروژه مختلف فیلمبرداری کردیم. همه آن‌ها عالی و کاملا متفاوت هستند و او باورنکردنی است. او همیشه آماده است، او به اینجا می‌آید و می‌نشیند، می ایستد، از پنجره به بیرون نگاه می‌کند و پس از آن به خانه می‌رود.

در خبری دیگر در رابطه با استن لی، طبق خبرهایی که منتشر شده است، کمپانی فاکس قرن بیستم در نظر دارد فیلمی ماجراجویانه و اکشن براساس زندگی استن لی، خالق مرد عنکبوتی و شخصیت‌های محبوب دیگر دنیای مارول، تولید و اکران کند. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، استن لی حق ساخت فیلمی براساس زندگی خود را به کمپانی فاکس قرن بیستم فروخته است و مارتی باون و ویک گادفری که پیش از این به عنوان تهیه کننده در فیلم‌هایی چون گرگ و میش (Twilightدونده مارپیچ (The Maze Runner) و فیلم جدید پاور رنجرز (Power Rangers) حضور داشته‌اند، بر روی این پروژه نظارت خواهند داشت.

این وب‌سایت در ادامه اضافه می‌کند که فاکس به جای تبدیل داستان زندگی استن لی به فیلم زندگینامه براساس تمام زندگی وی، در نظر دارد که فیلم زندگی لی را اقتباسی ماجراجویانه و اکشن با لحنی مشابه فیلم کینگزمن: سرویس مخفی (Kingsman: The Secret Service) یا جیمز باند‌های راجر مور، سومین جیمز باند سینما، تولید و اکران کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده