نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۱

فیلمی اکشن براساس زندگی استن لی ساخته خواهد شد

کمپانی فاکس قرن بیستم در نظر دارد فیلمی ماجراجویانه و اکشن براساس زندگی استن لی، خالق مرد عنکبوتی و شخصیت‌های محبوب دیگر دنیای مارول، تولید و اکران کند.

استن لی همیشه در بخش‌های کوچکی از فیلم‌های مارول به ایفای نقش پرداخته است، اما افسانه کتاب‌های کامیک می‌تواند در یک نقش کاملا متفاوت بر روی پرده سینما ظاهر شود. طبق خبری که منتشر شده است، کمپانی فاکس قرن بیستم حق ساخت فیلمی براساس زندگی استن را خریداری کرده است و به نظر می‌رسد این کمپانی در نظر دارد فیلمی اکشن براساس زندگی استن لی تولید و اکران کند. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، استن لی حق ساخت فیلمی براساس زندگی خود را به کمپانی فاکس قرن بیستم فروخته است، این کمپانی پیش از این حقوق ساخت فیلم براساس کتاب‌های کامیک مردان ایکس (X-Men) و چهار شگفت‌انگیز (Fantastic Four) را نیز بدست آورده بود.

مارتی باون و ویک گادفری که پیش از این به عنوان تهیه کننده در فیلم‌هایی چون گرگ و میش (Twilightدونده مارپیچ (The Maze Runner) و فیلم جدید پاور رنجرز (Power Rangers) حضور داشته‌اند، بر روی این پروژه نظارت خواهند داشت. این وب‌سایت در ادامه اضافه می‌کند که فاکس به جای تبدیل داستان زندگی استن لی به فیلم زندگینامه براساس تمام زندگی وی، این استودیو در نظر دارد که فیلم زندگی لی را اقتباسی ماجراجویانه و اکشن با لحنی مشابه فیلم کینگزمن: سرویس مخفی (Kingsman: The Secret Service) یا جیمز باند‌های راجر مور، سومین جیمز باند سینما، تولید و اکران کند.

نخستین موفقیت استن لی به سال ۱۹۶۱ باز می‌گردد که وی با همکاری جک کربی، دیگر چهره سرشناس دنیای مارول، دنیای Fantastic Four را خلق و کتاب کامیک آن را منتشر کرد، وی پس از آن طی سال‌ها سخت کوشی و تلاش به عنوان نویسنده برای انواع ناشران کار می‌کرد. او در سال‌های پس از آن به خلق ابرقهرمانانی چون مرد عنکبوتی، مرد آهنی، هالک و مردان ایکس که در حال حاضر افسانه‌های امروزی هستند، پرداخته است. هالیوود ریپورتر در پایان اضافه کرد که در حال حاضر هیچ نویسنده‌ای برای نوشتن فیلمنامه و توسعه داستان فیلم استخدام نشده است و کارگردان و تاریخ اکران احتمالی آن نیز مشخص نیست.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده