نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

اولین تریلر فیلم John Wick: Chapter 2 منتشر شد

کمپانی لاینزگیت در جریان پنل خود در کامیک کان نیویورک، اولین تریلر فیلم John Wick: Chapter 2 را منتشر کرد.

در جریان پنل کمپانی لاینزگیت در کامیک کان نیویورک، سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم جان ویک: قسمت ۲ (John Wick: Chapter 2) منتشر شد. این فیلم، دنباله فیلم جان ویک (John Wick) است که در سال ۲۰۱۴ اکران و با استقبال منتقدان و تماشاگران رو به رو شد. این تریلر، نسخه کامل‌تر تیزر تریلر ۱۷ ثانیه‌ای است که اواخر هفته گذشته منتشر شد و طرفداران فیلم John Wick: Chapter 2 برای اولین بار تصاویر این فیلم را مشاهده کردند. در دنباله فیلم جان ویک، ویک برای رسیدگی به کسب و کار خود از نیویورک به رم ایتالیا سفر می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر زیبا را تماشا کنید:

|

از نکات قابل توجه تریلر فیلم John Wick: Chapter 2، می‌توان به حضور سگ جدید ویک اشاره کرد که به نظر می‌رسد وابستگی زیادی نیز به آن دارد. این اولین حیوان خانگی ویک نیست، در فیلم اول سگ او کشته شد و وی سپس دست به گرفتن انتقام از این گروه آدمکش حرفه‌ای زد. به نظر می‌رسد او این بار بتواند از سگ خود مراقبت کند یا حداقل امیدوار هستیم این بار سگ وی صدمه‌ای نبیند. لاینزگیت علاوه بر انتشار اولین تریلر این فیلم، پوستر جدیدی را نیز از فیلم John Wick: Chapter 2 منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

John Wick: Chapter 2 new poster

فیلم John Wick: Chapter 2 قرار است در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۱۷ (۲۲ بهمن امسال) به روی پرده‌های سینما برود. کارگردانی این فیلم مانند قسمت اول بر عهده چاد استاهلسکی خواهد بود. کیانو ریوز، کامن، بریجیت مویناهان، ایان مک‌شین، روبی رز، ریکاردو اسکامارچو، پتر استورماره، لارنس فیشبرن، لنس ردیک و جان لگویزمائو از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده