نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۹

تیزر تریلر کوتاهی از فیلم John Wick: Chapter 2 منتشر شد

کمپانی لاینزگیت تیزر تریلر کوتاهی را از فیلم John Wick: Chapter 2 منتشر کرده است. تریلر اصلی روز شنبه منتشر خواهد شد.

اولین تریلر رسمی فیلم جان ویک: قسمت ۲ (John Wick: Chapter 2) روز شنبه در نمایشگاه کامیک کان نیویورک منتشر خواهد شد، اما شما برای دیدن اولین تصاویر این فیلم لازم نیست تا روز شنبه صبر کنید. اکانت رسمی فیلم جان ویک (John Wick) در تویتر، بخشی از این تریلر را که زمان آن به ۱۷ ثانیه می‌رسد منتشر کرده است. اگرچه برای دیدن تریلر کامل باید تا شنبه صبر کرد، اما در این تیزر تریلر کوتاه ویک را برای اولین بار در شهر رم مشاهده می‌کنیم و در ادامه او کت و شلوار جدید خود را بر تن می‌کند و در پایان سلاح‌های جدید خود را انتخاب و آماده شلیک می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تیزر تریلر را مشاهده کنید:

|

تریلر کامل فیلم John Wick: Chapter 2 روز شنبه ۸ اکتبر (۱۷ مهر) در پنل اختصاصی لاینزگیت در کامیک کان نیویورک منتشر خواهد شد، علاوه بر این، اولین تریلر فیلم پاور رنجرز (Power Rangers) نیز قرار است در این پنل منتشر شود. طبق اطلاعات و خلاصه داستانی که از فیلم John Wick: Chapter 2 منتشر شده است، داستان فیلم پس از اتفاقات قسمت اول رخ می‌دهد جایی که جان ویک به عنوان یک قاتل بازنشسته پس از کشته شدن سگش، دست به انتقام گیری می‌زند. حال جان ویک پس از یک معامله جدید به رم سفر می‌کند تا انتقام جدیدش را از یک گروه آدمکش حرفه‌ای بین المللی بگیرد. ویک در این قسمت سگ جدیدی دارد و به نظر می‌رسد این بار به خوبی از آن قرار است مراقبت کند.

فیلم John Wick: Chapter 2 قرار است در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۱۷ (۲۲ بهمن امسال) به روی پرده‌های سینما برود. کارگردانی این فیلم مانند قسمت اول بر عهده چاد استاهلسکی خواهد بود. کیانو ریوز، کامن، بریجیت مویناهان، ایان مک‌شین، روبی رز، ریکاردو اسکامارچو، پتر استورماره، لارنس فیشبرن، لنس ردیک و جان لگویزمائو از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده