نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

بازیکنان قدیمی سری Gears of War امتیازات ویژه‌ای در نسخه جدید بازی دریافت می‌کنند

افرادی که نسخه‌های پیشین Gears of War را تجربه کرده‌اند، امتیازات ویژه‌ای در Gears of War 4 دریافت می‌کنند.

دیگر زمان زیادی تا عرضه Gears of War 4 باقی نمانده و این ساخته استودیو کوالیشن از روز ۲۰ مهر در دسترس کاربران ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 خواهد بود. حال کمپانی مایکروسافت، ناشر بازی، اعلام کرده در صورتی که هریک از نسخه‌های پیشین این بازی را تجربه کرده و عضو Xbox Live Gold باشید، جوایز ویژه‌ای در این بازی دریافت خواهید کرد. افراد واجد شرایط یک نشان مخصوص و افسانه‌ای دریافت خواهند کرد. همچنین اگر عضو نقره‌ای بوده و طی یک سال گذشته وارد ایکس‌باکس لایو شده باشید هم این جایزه به شما تعلق پیدا خواهد کرد. در ادامه می‌توانید تصویر نشان مذکور را مشاهده کنید:

Gears of War 4

این نشان که «FIrst Wave» نام دارد، یک سرباز را نشان می‌دهد که پرچم COG از بازی‌های قبلی را در دست دارد. این نشان در منوی شخصی‌سازی بازی در دسترس خواهد بود. به‌علاوه افرادی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، یک Operations Pack هم دریافت خواهند کرد که دارای حداقل یک آیتم شخصی‌سازی و چهار کارت خواهد بود. کد مخصوص دریافت این محتوا از طریق پیامی در حساب کاربری ایکس‌باکس برای افراد واجد شرایط ارسال می‌شود و این افراد تا تاریخ ۱۱ دی (۳۱ دسامبر) فرصت دارند تا با وارد کردن آن در Gears of War 4، جایزه خود را دریافت کنند.

فرایند ارسال این کد‌ها آغاز شده و به مرور زمان برای تمامی افراد ارسال خواهد شد. البته برای دریافت نشان مخصوص، نیازی به کد نیست و اگر بازی‌های پیشین سری را تجربه کرده باشید، با وارد شدن به نسخه چهارم این نشان را دریافت می‌کنید.

امکان Pre-Load بازی Gears of War 4 فراهم شده است و در صورتی که بازی را پیش خرید کرده باشید، می‌توانید دانلود آن را آغاز کنید. به‌علاوه چند روز مانده به انتشار بازی نقد‌های آن هم منتشر شده‌اند که می‌توانید جمع‌بندی آن‌ها را در زومجی بخوانید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده