نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

فیل اسپنسر: برخی از نقدهای منفی فقط برای افزایش بازدید نوشته می‌ شوند

رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت اعتقاد دارد برخی از نقدهای منفی فقط به دلیل افزایش ترافیک وب‌سایت نوشته می‌شوند.

فیل‌ اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس Microsoft، مدعی شده است که برخی از نقدهای منفی که برای بازی‌های ایکس‌باکس وان نوشته شده است، فقط به این دلیل نوشته شده‌اند که وب‌سایت منتشر کننده ترافیک بیشتری به دست آورد و این نقدها به کیفیت بازی کاری ندارند.

وی در ادامه اعلام کرد که علی‌رغم نمره میانگین ۶۳ بازی ReCore در وب‌سایت متاکریتیک، از عملکرد این بازی و نظرات طرفداران درباره بازی بسیار راضی است:

من فکر می‌کنم که برخی از نقدهایی که درباره بعضی بازی‌های ما نوشته می‌شوند، فقط به این دلیل منتشر می‌شوند که کلیک بیشتری بخورند و ترافیک بیشتری روانه سایت منتشر کننده شود و این نقدها به صورت واقعی کیفیت بازی را نشان نمی‌دهند و این مسئله من را عصبانی می‌کند.

به نظر من برخی از نقدها خیلی سخت‌گیرانه با بازی ReCore برخورد کرده‌اند. من هرگز سعی نکردم به کسی بگویم که حق این بازی دریافت نمره ۱۰ است. هر بازی که منتشر می‌شود، نقاط ضعفی دارد و اگر ما هم این نقاط ضعف را در ابتدای پروژه بدانیم، قطعا سعی می‌کنیم آنها را مرتفع کنیم.

با اینکه وی تاکید می‌کند که بازی ReCore مشکلاتی داشته است، با این حال نمرات کم وی را عصبانی و ناراحت می‌کند زیرا این نمرات به صورت دقیق ارزش بازی را نشان نمی‌دهند. در ادامه این صحبت‌ها، Spencer به نمره بسیار پایینی که وب‌سایت IB Times به بازی Forza Horizon 3 اختصاص داد، اشاره می‌کند:

ما به بازی فورزا هورایزون 3 بسیار افتخار می‌کنیم. به نظر من نمرات ۷، ۸ و ۹ برای بازی معقول به نظر می‌رسند اما نمراتی مانند ۳ یا ۴ نه! یک وب‌سایت به این بازی نمره ۴ را اختصاص داده است!


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده