نویسنده: محسن بیگی نیا
// شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

کارگردان Gears of War از احتمال ساخته شدن فیلم بر اساس این بازی می‌گوید

راد فرگوسن، کارگردان Gears of War، در خصوص احتمال ساخته شدن فیلمی بر اساس سری Gears of War گفته است مسائلی وجود دارند که به زودی در موردشان صحبت خواهد کرد. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

امروز راد فرگوسن و دیگر اعضای استودیوی کوالیشن (The Coalition) طی جلسه‌ای در کامیک کان سن‌دیه‌گو (SDCC) توضیحات بیشتری در خصوص Gears of War 4 ارائه دادند. فرگوسن مجبور شد به یک سؤال سخت در خصوص فیلم احتمالی Gears of War نیز که در این جلسه‌ مطرح شد پاسخ دهد. وی در پاسخ گفت ممکن است چیزی‌هایی در این ارتباط وجود داشته باشد که بتوانند به زودی در موردش صحبت کنند. فرگوسن در پاسخ به سؤالی در خصوص ساخته شدن یک فیلم احتمالی بر اساس سری Gears of War گفت:

چیزهایی در حال اجرا هستند که من نمی‌توانم امروز در موردشان صحبت کنم، اما احتمالاً به زودی در مورد آنها صحبت خواهم کرد. من در مورد اتفاقاتی که در آینده رخ خواهند داد بسیار هیجان زده هستم.

اگرچه این مستقیماً ساخته شدن فیلم را تأیید نمی‌کند، اما به نظر می‌رسد جواب فرگوسن نشان دهنده‌ی این باشد که کوالیشن و مایکروسافت (Microsoft) به دنبال ساخت پروژه‌هایی از Gears of War در دیگر رسانه‌ها نیز هستند. این اولین باری نیست که ایده‌ی ساخت یک فیلم بر اساس Gears of War مطرح می‌شود. بسیار قبل‌تر از این در سال ۲۰۰۷، نیو لاین سینما (New Line Cinema) حقوق ساخت فیلم بر اساس بازی را خریداری کرد و یک نویسنده و تهیه‌کننده نیز برای این پروژه مشخص شدند. هر چند، این فیلم در زمان ساختش با مشکلاتی روبرو شد و از آن زمان تا کنون نیز در بلاتکلیفی به سر می‌برد. گزارش‌هایی در اواخر سال ۲۰۱۲، پیشنهاد کردند که این پروژه دوباره از سر گرفته شده اما از آن زمان تا کنون خبر جدیدی منتشر نشده است.

Gears of War 4 در تاریخ ۷ اکتبر (۱۶ مهر) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 عرضه خواهد شد. امروز استودیوی کوالیشن در مورد تغییراتی که پس از نسخه‌ی آزمایشی Gears of War 4 در بازی اعمال کردند نیز توضیحاتی ارائه داده است. این بازی جزئی از برنامه‌ی ایکس‌باکس پلی انیور (Xbox Play Anywhere) است، بدین معنی که اگر آن را به صورت دیجیتالی روی ایکس‌باکس وان تهیه کنید نسخه‌ی ویندوز 10 بازی را نیز دریافت خواهید کرد.

آیا شما هم جزو طرفداران ساخته شدن فیلم Gears of War هستید؟

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده