// پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۳

کارگردان Beyond Good & Evil 2 تصویر جدیدی از بازی منتشر کرد

میشل انسِل، کارگردان بازی Beyond Good and Evil 2، با انتشار عکسی دیگر خبر از در دست ساخت بودن این بازی داد.

معرفی بازی Beyond Good and Evil 2 در سال ۲۰۰۸ اعلام شد و از بدو اعلام تولید این بازی تا به امروز خبری از در دست ساخت بودن این بازی منتشر نشده است. اخیرا میشل انسِل، سازنده این بازی،  با انتشار عکس‌هایی در حساب کاربری اینستاگرام خود خبر از آغاز فاز پیش تولید بازی Beyond Good and Evil 2 داده است.

انسِل در حساب کاربری اینستاگرام گفت:

گونه‌های در معرض انقراض نجات پیدا کردند، بازی در فاز پیش تولید است، با ما همراه باشید!

عکس جدید بازی یک کرگدن انسان مانند را نشان می‌دهد، که شبیه برادرانی است که تعمیرگاه ماماگو را در نسخه اول Beyond Good and Evil اداره می‌کردند.

beyond good and evil 2

چندی پیش انسِل با انتشار عکسی در اینستاگرام خبر از در دست ساخت بودن بازی Beyond Good and Evil 2 داد که در این عکس مهندس و خوک کوچکی را به نمایش گذاشت. طرفدران بازی Beyond Good & Evil باور دارند که خوک داخل عکس نسخه جوان شخصیت پیژ است که همراه معروف شخصیت اصلی بازی Beyond Good & Evil یعنی جید بود یا اینکه این خوک می‌تواند شخصیت کاملا جدید با گونه یکسان باشد و امکان این مساله که مهندس داخل عکس می‌تواند پدر جید باشد نیز وجود دارد.

عکس قبلی منتشر شده در اینستاگرام انسِل یک کوسه انسان مانند را نشان می‌دهد که گونه‌ای در نسخه اول بازی Beyond Good and Evil است. در نمایشگاه E3 2016  گیلموت، مدیر عامل یوبیسافت، تایید کرد که میشل انسِل در حال کار بر روی Beyond Good and Evil 2 است، اما تاریخ انتشار رسمی این بازی را اعلام نکرد.

گیلموت در ادامه گفت:

متاسفانه خبری در مورد انتشار بازی ‌نمی‌توانم بدهم، انسِل همزمان در حال کار بر روی دو بازی است، او در حال کار بر روی بازی Wild است. برای عرضه زودتر این بازی‌ها میشل وقت زیادی را باید اختصاص بدهد.

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده