// سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

سایز فایل دانلودی بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered فاش شد

سایز فایل دانلودی Call of Duty 4: Modern Warfare Remastered کمی بیشتر از حد انتظار است.

به لطف دسترسی زود هنگام برخی از بازیکنان به ریمستر بازی Modern Warfare حجم فایل دانلودی این بازی برروی کنسول پلی‌استیشن 4 مشخص شده است. 

برخی از یوتیوبرهای محبوب Call of Duty با خریداری نسخه لگاسی (Legasy Edition) بازی Infinite Warfare برروی پلی‌استیشن 4، کد دسترسی زودهنگام دانلود و بازی حالت کمپین Call of Duty: Modern Warfare Remastered را قبل از تاریخ ۵ اکتبر (۱۴ مهرماه) بدست آورده‌اند.

یکی از این بازیکنان کاربر یوتیوب با حساب کاربری NoahJ456 است که به لطف گزارش وی اکنون از حجم دقیق Modern Warfare Remastered اطلاع داریم.

فایل دانلودی بازی ۳۹/۱۸ گیگابایت حجم خواهد داشت که با رسیدن حجم دانلودی به ۱۰/۶۱ گیگابایت امکان آغاز بازی فراهم می‌شود. حجم فاش شده کمی بیشتر از مقداری است که انتظار می‌رفت، این در حالی است که بازی دانلودی تنها شامل خط داستانی می‌شود. البته می‌توان حجم بالای بازی را نشانگر حضور بخش چندنفره نیز دانست.

 از تاریخ ۵ اکتبر تمامی خریداران نسخه لگاسی پلی‌استیشن 4 تازه‌ترین بازی ندای وظیفه شانس تجربه این ریمستر را بدست می‌آورند. بدیهی است که دسترسی به حالت چندنفره تا قبل از ماه نوامبر امکان پذیر نخواهد بود. بازی Call of Duty: Infinite Warfare و ریمستر Modern Warfare در  تاریخ ۴ نوامبر (۱۴ آبان‌ماه) برای هر سه پلتفرم پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده