نویسنده: wood patch
// سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۹

خالق جهان The Walking Dead از پایان‌ بندی متفاوت سریال با کمیک‌ های اصلی می‌ گوید

رابرت کرکمن تفاوت‌ در پایان سریال تلویزیونی مردگان متحرک (The Walking Dead) با کمیک‌های آن را تایید کرد.

یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های جهان، پس از پایان بحث‌برانگیز فصل ششم طی ماه‌های آینده وارد فصل هفتم خود خواهد شد. در حالی که هنوز هیچ‌گونه زمان یا فصل خاصی به‌عنوان پایان ماجراجویی آخرالزمانی مردگان متحرک تعیین نشده، رابرت کرکمن، از عوامل سازنده سریال و خالق اصلی کمیک‌های داستانی TWD، در جدیدترین مصاحبه خود اذعان کرده است که پایان سریال با چیزی که وی برای خاتمه دادن به سری کمیک‌های The Walking Dead در نظر دارد، متفاوت خواهد بود. 

 کرکمن که در پیش‌نمایش فصل پایانی برنامه گفت‌وگوی تلوزیونی Geeking Out شبکه AMC حاضر شده بود، درباره تفاوت‌های کمیک و سریال مردگان متحرک این‌گونه گفت:

امیدوارم زمانی که سریال به اتمام می‌رسد، کمیک‌ها کماکان ادامه پیدا کنند. قبل از پیدایش سریال، کمیک‌ها کمیک بودند و پس از پایان سریال هم تلاش خواهم کرد تا کمیک باقی بمانند. من می‌دانم چگونه کمیک‌های The Walking Dead را به سر برسانم، اما جزئیاتش را به هیچ کس نمی‌گویم؛ چراکه نمی‌خواهم پایانش را ابتدا در داخل سریال ببینم! اگر سریال در نقطه پایانی خود بود و کمیک‌ها نیز کماکان در جریان بودند، آن‌وقت با اسکات گیمپل (از تهیه‌کنندگان اجرایی و فیلم‌نامه‌نویسان) در گوشه‌ای می‌نشستیم و من هم وانمود می‌کردم که هیچ ایده‌ای برای انتهای کمیک‌ها ندارم و با هم فکر می‌کردیم تا به داستان جدیدی برای پایان‌بندی‌ها برسیم!

در راستای سایر اخبار مربوط به سریال مردگان متحرک، چندی پیش در زومجی خواندید که شبکه AMC در حال حاضر برنامه‌ای برای به پایان رساندن مجموعه ندارد و در عوض، برنامه‌های فراوانی را برای وارد کردن پیچش‌های به‌مراتب بیش‌تر در خط داستانی این نمایش آخرالزمانی تدارک دیده است. پخش فصل هفتم سریال The Walking Dead از روز یک‌شنبه ۲۳ اکتبر (۲ آبان) از شبکه AMC آغاز خواهد شد تا تقابل نیگان و ریک به سرانجام خود برسد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده