نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

ریمستر Call of Duty 4: Modern Warfare از ۲۰ سطح حساسیت کنترلر بهره می‌برد

گزینه‌های تعیین حساسیت کنترلر در Call of Duty 4: Modern Warfare Remastered دو برابر نسخه‌ی اصلی بازی هستند.

یک ماه دیگر بازی Call of Duty: Infinite Warfare به‌همراه نسخه‌ی ریمستر CoD 4: Modern Warfare به بازار عرضه می‌شود. اکنون استودیویی که روی بازسازی Modern Warfare کار می‌کند اطلاعات جدیدی را درباره‌ی این بازی منتشر کرده که به گزینه‌های موجود برای تعیین حساسیت گیم‌پد مربوط می‌شود.

اِیموس هاج (Amos Hodge)، طراح ارشد رِیون سافتور (Raven Software) اخیراً تصویری را در رابطه با ریمستر Modern Warfare در توییتر پست کرده است. آن‌طور که از این تصویر برمی‌آید، نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی بازی کلاً ۲۰ سطح حساسیت گیم‌پد را در دسترس بازیکن قرار می‌دهد؛ درحالی‌که نسخه‌ی اصلی بازی تنها امکان انتخاب از میان ۱۰ سطح حساسیت را برای کاربر فراهم کرده بود.

بازی Modern Warfare Remastered - حساسیت کنترلر

همان‌طور که در این عکس مشاهده می‌کنید، پنج گزینه‌ی اصلی کم، متوسط، زیاد، بسیار زیاد و دیوانه‌وار در نسخه‌ی ریمستر هم وجود دارند؛ اما در این نسخه حساسیت‌هایی با مقادیر میان آن‌ها هم در دسترس بازیکنان قرار گرفته که با توجه به سبک تیراندازی اول-شخص کال آو دیوتی، این حرکت می‌تواند به رضایت بیشتر مخاطبان منجر شود.

بازی Modern Warfare Remastered همراه نسخه‌های پرمیوم Infinite Warfare به فروش می‌رسد که قیمت آن‌ها از ۸۰ دلار آغاز می‌شود. اکتیویژن، ناشر مجموعه‌ی ندای وظیفه، هنوز در مورد امکان عرضه‌ی ریمستر Modern Warfare به‌صورت جداگانه، صحبتی نکرده است.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ ۴ نوامبر (۱۴ آبان) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده