نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

نینتندو سوییچ دارای لوازم جانبی بیشتری از آنچه که در ویدیو دیدیدم خواهد بود

تاتسومی کیمیشیما، رئیس نینتندو، اعلام کرد که برای کنسول سوییچ، لوازم جانبی بسیار بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت.

از زمانی که کنسول نینتندو Switch به صورت رسمی با انتشار یک ویدیو سه دقیقه‌ای معرفی شد، بسیاری از افراد سعی کردند که با گمانه‌زنی‌هایی، ویژگی‌های این کنسول را کشف کنند. با این حال چند روز پیش نینتندو به صورت رسمی اعلام کرد که تا ماه ژانویه سال ۲۰۱۷، هیچ اطلاعات دیگری از این کنسول ارائه نخواهد کرد و ماه ژانویه، زمانی است که اطلاعات تکمیلی درباره کنسول جدید نینتندو ارائه می‌شود. با این حال رئیس نینتندو یعنی تاتسومی کیمیشیما، مصاحبه‌ای با وب‌سایت بلومبرگ انجام داده که درباره سوییچ صحبت‌هایی کرده است:

با اینکه آنچه که شما در ویدیو دیدید، محصول اصلی را نشان می‌داد، اما ویدیو نشان داده شده، تمام وسایل جانبی در دسترس برای این کنسول را نشان نمی‌داد. شما هم می‌توانید به آنها لقب لوازم جانبی را بدهید و هم می‌توانید به آنها سخت‌افزارهای افزودنی بگویید. با این حال به نظر من عبارت لوازم جانبی، عبارت صحیح‌تری است و این لوازم جانبی، از آنچه که در ویدیو نشان داده شده‌اند، بسیار بیشتر هستند. 

| | دانلود 1080p از شاتل‌لند

کیمیشما از ارائه اطلاعات بیشتر خودداری کرد اما اگر بخواهیم نگاهی به پتنت‌هایی که توسط نینتندو در سال گذشته ثبت شده، بیندازیم، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که سوییچ، قابلیت‌های بسیار بیشتری نسبت به آنچه که در ویدیو دیدیم، خواهد داشت. در ادامه این مصاحبه، کیمیشیما افزود که آنها به تکنولوژی واقعیت مجازی علاقمند هستند اما اصلا به این مسئله که سوییچ از این تکنولوژی پشتیبانی خواهد کرد یا خیر اشاره‌ای نکرد:

ما به تکنولوژی واقعیت مجازی علاقمند هستیم. این تکنولوژی راه‌های جدیدی را برای بازی کردن در اختیار شما قرار می‌دهد. نکته مهم درباره این تکنولوژی، نرم‌افزار آن است. اگر شما از ما در مورد امکان وجود این تکنولوژی سوال کنید، ما نمی‌توانیم نه بگوییم. ممکن است ما روزی بازی‌های واقعیت مجازی بسازیم زیرا من فکر می‌کنم که در حال حاضر این امکان را داریم.

نظر شما درباره صحبت‌های کیمیشیما چیست؟ آیا شما نیز مانند ما برای اطلاعات بیشتر از این کنسول لحظه‌شماری می‌کنید؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده