// دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

نت‌فلیکس فصل دوم سریال Jessica Jones را تایید کرد

امسال نت‌فلیکس قصد دارد تمام رقبا را پشت سر گذاشته و برترین محتواهای مرتبط با سرگرمی را ارائه دهد. در راستای احقاق این هدف، نت‌فلیکس اعلام کرده است که فصل دوم سریال Jessica Jones بزودی از طریق سرویس استریم پخش خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

سریال Jessica Jones از مجموعه سریال‌های اختصاصی نت‌فلیکس، داستان ابرقهرمان سابق، جسیکا جونز را روایت می‌کند که پس از به پایان رسیدن دوران ابرقهرمانی‌اش به دست کیل‌گریو به عنوان کارآگاه خصوصی زندگی را از سر می‌گیرد. پخش فصل اول این سریال با مجموع ۱۳ قسمت در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۱۵ (۲۹ آبان ۱۳۹۴) به پایان رسیده است. ساخت فصل دوم سریال Jessica Jones به دلیل موفقیت تجاری نت‌فلیکس، ستایش این سریال توسط منتقدین و هویت بخشیدن به جهان مارول در جعبه جادویی چندان دور از انتظار نیست. فصل اول سریال به دلیل بهره‌گیری از فضایی تاریک، ساختارشکنی در محتواهای ابرقهرمانی و پرداختن به مسائل اجتماعی مورد تحسین مخاطبین و منتقدین قرار گرفت.

Jessica-Jones-2

علاوه بر فصل دوم سریال Jessica Jones، پخش فصل چهارم سریال Orange is the New Black در تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۱۶ (۲۸ خرداد ۱۳۹۵)، فصل دوم Unbreakable Kimmy Schmidt در تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۱۶ (۲۷ فروردین ۱۳۹۵) و فصل دوم Grace and Frankie در تاریخ ۶ مه ۲۰۱۶ (۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) از نت‌فلیکس آغاز می‌شود. همچنین فصل اول سریال‌کمدی Flaked  با بازی ویل آرنت در تاریخ ۱۱ مه ۲۰۱۶ (۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵)، فصل اول کمدی خانوادگی The Ranch با بازی اشتون کوچر و الیشا کاتبرت در تاریخ ۱ آوریل ۲۰۱۶ (۱۳ فروردین ۱۳۹۵)، برنامه مناسب مخاطبین جوان Lost & Found Music Studios در تاریخ ۱ آوریل ۲۰۱۶ (۱۳ فروردین ۱۳۹۵)، سریال انیمیشنی Kong در تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۱۶ (۲۷ فروردین ۱۳۹۵)، درام سیاسی و فرانسوی Marseille  در تاریخ ۵ مه ۲۰۱۶ (۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵)، سریال ماورالطبیعه Stranger Things در تاریخ ۱۵ جولای ۲۰۱۶ (۲۵ تیر ۱۳۹۵)، و The Get Down سریال جدید باز لورمن در تاریخ ۱۲ آگوست ۲۰۱۶ (۲۲ مرداد ۱۳۹۵) برای اولین بار از نت‌فلیکس پخش خواهند شد. علاوه بر پخش سریال جدید گیلرمو دل‌تورو، محصول مشترک چارلیز ترون و دیوید فینچر، فصل دوم Daredevil و فصل چهارم House of Cards، مارول و نت‌فلیکس قصد ساخت سریالی با محوریت شخصیت پانیشر را نیز دارند.با این حساب می‌توان سال فوق العاده‌ای برای علاقه‌مندان به سریال و محتواهای اورجینال نت‌فلیکس پیش‌بینی کرد. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Engadget


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده